Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 er det bade aktiviteter og tivoli om hverandre. lurer på om alle går rundt i badetøy over alt, eller åssen fungerer det. hva med bagasjen..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Der var ikke så mye tivoli, mest bade og sklieaktiviteter den gangen jeg var der. Men jeg tror det er nesten 10 år siden. Der var oppbevaringsskap med lås inne på området. En går ikke med badetøy hele tiden, bare når en bader
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Det er andre aktiviteter der og:) Men mest for de aller minste... cowboyland med spillebuler, pariserhjul, karuseller og sånn, pluss et stort lekeområde med trampoliner ol.. så har de også en dyregård der nå.. vi pleier å dra rundt på disse trillevognene når vi går rundt:) eller så har vi en base, der vi tar sjansen på å la ting ligge.. bare at vi tar med oss lommebok, foto apperat ol... Husk at det er lov og smart å ha med medbrakt mat i kjølebag:) MYE billigere og slipper laaaange køer for hver minste ting:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Takk for tipset:-) vi var på hunderfossen i fjor, å angret så på at jeg ikke tok med kjølebag. bet. 500kr for hamburger som ikke var gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå