Gå til innhold

Er Linus et navn som snart blir 10 på topp?

Anbefalte innlegg

Regner med at vi får vår tredje gutt, og har begynt fundere på navn.. Det eneste jeg tenker er at Linus er så fint, og jeg har tenkt på det til våre tidligere gutter. Men jeg liker ikke å ha et veldig vanlig navn på barna mine..

Fortsetter under...

Dette tenker jeg også på om dagen. Vurderer å kalle gutten vår Linus, men har heller ikkje lyst på et "10 på topp"navn. Har sett på ssb at det er brukt mer og mer de siste årene, men det trenger jo ikke bety at det blir helt på topp... Jeg håper ihvertfall ikke det :o)

Såååååå vanlig er det vel ennå ikke vel.....?

Dersom man virkelig liker et navn, så syns jeg man skal velge det jeg. Hvorfor velge et navn man liker mindre, kun fordi det er færre som heter det..?

Nei, liker du navnet, så gå for det :-)!

Har selv et guttenavn jeg liker veldig godt, men som jeg ser begynner å bli mer og mer poppis, jeg skjønner tanken din på å ha et navn hvor halve klassen rekker opp hånden.

Men Linus er vel ikke helt der ennå. Du får holde munn og ikke gi andre smaken på navnet ;-)

Ja, er enig med deg i at en nok bare må velge seg det navnet man liker best. Å her blir det nok ei Linus hvis det er gutt:) Jeg er glad det ikke er 10 på topp og håper ikke for mange de neste årene får smak for det:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...