Gå til innhold

Noen som kan ta en rask titt på lille meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål jeg gjerne vil ha svar på og håper noen vil ta seg tid til å se på meg :-)

1. Vi mistet vårt tredje (ufødte) barn i 12. uke for 3 uker siden. Spira var veldig ønsket selvom det var uplanlagt (har to friske og flotte barn fra før). Sluttet å blø i går på dag 15 og har hørt at man er ganske fruktbar i perioden etter SA/MA. Fikk også påvist nyproduserte egg på etterkontroll i forrige uke og etter beregninene skulle eggløsning funnet sted i disse dager. Kort fortalt - vi hadde ubeskyttet sex i går og jeg lurte på om det har klaffet? Hvis ikke når er måneden det klaffer for oss igjen og vil det gå bra denne gangen?

2. Vi søker boliglån og har funnet tomt vi gjerne vil bygge på. Er det noen som ser noe ang dette?

3. Jeg har kommet inn på skole til høsten (1-årig studie, videreutdanning), men skolen har litt trøblete finansieringsregler og jeg vurderer å droppe ut (har fått innvilget lån av lånekassen, men er usikker likevel). Er det noen som ser hva utfallet blir? Kommer jeg til å gå skole eller kommer jeg til å droppe ut og begynne å jobbe?

Jeg født 201288

Han 121083

På forhånd takk for tiden og svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...