JuniAnkerHansen Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hvor lenge etter fødselen ventet du før du begynte å trene? Og hva begynte du med i starten?
aloha83 Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 jeg tok ks og startet etter 8 uker. begynte med spinning og startet med saltimer(høypuls etc) etter 12 uker.
ett til! Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 etter 6 uker så begynte jeg å trene og trente høypuls og styrke.var veldig godt å igjen gjøre noe aktivt for å få tilbake kroppen min,var ikke helt kjekt å se seg selv naken etter å ha født...
Rampongi Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 starta forsiktig med pilates 5 uker etter haseks.. ligg galskap når jeg ser det i ettertid, men veldig ukomplisert ks og ingen plager. Tok selvfølgelig ikke de hardeste mageøvelsene.
spireliten Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Den første tiden gikk jeg bare turer. Startet vel smått med jogging da småen var ca 10 uker. Økte på med intensiteten etterhvert. men når det er sagt så hadde jeg vært veldig flink med knipeøvelser og følte meg klar for jogging siden jeg hadde god kontroll på blæra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå