1mor Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Etter 1 år ilag fant vi ut at vi nå var klare for å prøve og eg var overlykkelig! I 3 mnd prøvde vi og ingenting skjedde, hverken positiv test eller mensen, så til slutt tok eg kontakt med Volvat og fekk en time for å sjekke hva den uteblitte mensen kom av. Kjæresten min var enig i at eg skulle be om hormon tabeletter dersom det var det som var problemet (har nemleg det problemet av og til) og etter en grundig sjekk vart det konstantert at det var kun hormonene mine som var litt i ubalanse og eg bestilte hormontabeletter. Plutseleg dagen etter kom kjæresten min og fortalte at han hadde tenkt litt og at han kom fram til at han egentlig ikkje ville ha barn allikavell og eg knakk sammen.... Gjekk fra han den dagen... Etter 3 mnd med glede og forventning så slepper han den bomba dagen etter at vi har snakka sammen om det og gleda oss Har ei datter fra før på 2 1/2 år som har sett på han som pappaen sin sida hun var 16 mnd gammel, men kun fordi det er over mellom meg og han, så kutter han kontakta for godt med oss begge fordi han brått verken var klar for å bli pappa eller vere stepappa Datteren min spør etter han heile tida og er trist og eg føler meg såra, lurt og lei meg drømmen om en liten familie på 4-5 er visst ikkje meininga skal gå i oppfyllelse enda :(
1mor Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2010 Sånn for å nevne det, eg er 22 1/2 år og han var 32 år.
Tøvsjura Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Uff, så utrolig dårlig gjort av ham! Men du kommer til å klare deg fint uten ham og flere barn blir det nok på deg, du er jo ennå ung (er forøvrig like gammel som deg) :-) Vær glad for at han sa i fra nå og ikke halvveis i svangerskapet (dersom du hadde blitt gravid med ham). Sender deg en stooor trøsteklem :-)
BettyBoob Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Uff for en dust!!! Skjønner godt at du er skuffet ( stooor klem!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 For en dust Kanskje like greit at det skar seg nå og ikke mens du hadde gått gravid eller etter det!! Du er ung, jeg er sikker på at du en vakker dag vil få den familien du ønsker deg!! En flott mann som elsker deg og vil ha barn med deg og elsker datteren din, han finnes der ute, du har bare ikke møtt han enda Jeg traff min elskede mann når jeg 29, vi har det supert sammen!!! Gift og har ei nydelig datter på 4 år og vi prøver på nr 2 Synd jeg traff ham så sent i livet, men bedre sent enn aldri!! Stooooooor varm trøsteklem fra
1mor Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Takk for all støtten dere er så supre heile gjengen lykke til til dere alle som er igang med forsøk på en liten spire
ønsker2 Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 uff, så trist å lese *sender mange klemmer* Det skjer en dag for deg også, vent og dse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå