Askepott 3 barnsmor Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 her spiser hun ca hver andre time noen hanger etter bare 1.5 time og er vi ute og farter kan det gå 3 timer. Hvor lenge spiser de og spiser de av bare den ene puppen eller begge?
*LillaMeg* Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Samme som din.. Han er 7uker idag.. Jeg gir mme nå da, for ble bare krøll med amming.. Når jeg ammet, så gav jeg kun det ene brystet om gangen, for han ble mett av det.. Spiste aktivt mellom 15 og 20minutter om gangen, men ble masse kaving, så hele måltiet kunne ta laaang tid
Askepott 3 barnsmor Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Glemte å si at hun var 7uker i går.
Nikki 75 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Vår lille spiser omtrent hver 3. time. Det har han gjort siden han var 1 måned, omtrent. Han spiser bare mer nå. Nå er han 11 uker.
Lunda med lillegutt Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Min spiser som din, noen ganger hver andre time, noen ganger oftere og av og til sjeldnere. Varierer om han vil ha bare en pupp eller om han trenger to. Han er veldig "effektiv" ved puppen og spiser raskt, tror det går bare 10 minutter noen ganger. Hadde det ikke vært for at han går fint opp i vekt ville jeg lurt på om han fikk nok mat. Men jeg ser jo at han svelger unna så det står etter, noe annet enn søsteren da hun var på hans alder. Hun tok det med ro og kunne ligge å smatte i tre kvarter. Lillebror spiser så han er svett, og dytter puppen unna når han er mett. Av og til kan han ligge å kose seg lengre, som oftest hvis han er trøtt ;-)
Helann og lillebror Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Snart 6 uker. 1-3 timer mellom måltidene, spiser oftere på kvelden enn på dagen. Er som regel særdeles effektiv og glupsk og gjør måltidet unna på 5-10 minutter. Spiser nesten alltid bare fra 1 side på dagen, men 2 på kvelden.
carinaol Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 5 uker, og han spiser fra 1,5 time - hver 4 time. Er vi inne spiser han ofte, ute og triller kan det gå 3 timer, og på natten kan det gå 4 timer. Ikke noen faste rutiner ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå