Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #26 Skrevet 18. juni 2010 Mange kundeservicejobber som ikke krever noe særlig utdanning. Både Telenor, Netcom, NextGenTel og ande ansetter folk som har kun videregående. Og knapt det. Vet om en som bare er superinteressert i data, og han har ikke fullført vgs en gang men har bra jobb og jobber seg oppover i ett IT-firma.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #27 Skrevet 18. juni 2010 Det kan jeg godt tenke meg, ja. De fleste av de gangene jeg har ringt kundestøtte ang. PC, har jeg bare fått den enkleste varianten av "svar", nemlig om å legge inn alle programmene på nytt ... Det er et standardsvar som i de fleste tilfeller ikke løser det problemet man har, og som dessuten medfører flere timers unødig ekstraarbeid for den som skal følge dette rådet.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #28 Skrevet 18. juni 2010 Vell han lever og ånder for det, og gir mange andre løsninger før han kommer dithen at han anbefaler å legge inn programmene på nytt Han har fikset flere pcer på jobb hos oss og vi har aldri lagt inn noe nytt. Man trenger ikke utdanning for å klatre, i enkelte bedrifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå