Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 ...Jeg har et lite spørsmål... Jeg har ganske nylig lagt pillene på hylla(ca to uker siden). Aner ikke når jeg skal ha eggløsning eller menstruasjon eller noe som helst. Jeg har alltid vært temmelig uregelmessig, selv på pillene. Nå har jeg plutselig fått en slags rosa/lysbrun utflod. I går og i dag Hva i all verden er det for no'? Kan det være noe kroppen min plutselig finner på når den får eggløsning? For det kan jo passe med tiden som har gått siden pillene, kanskje? Men jeg har jo aldri hatt noe slikt før? Eller kan det være et tegn på at jeg allerede har blitt gravid? Jeg kan ikke helt skjønne det heller, liksom, for det jeg finner om såkalt "festeblødning" her inne, er at det evt kommer ca 4 uker ut i svangerskapet. Jeg sitter jo selvsagt her og håper at det er tegn nettopp på at et eller annet er igang, men synes ikke det passer helt til datoene jeg har. Så tenkte jeg skulle høre om noen her inne har opplevd noe slikt? Rosa/brun utflod VELDIG tidlig i svangerskapet?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg begynte med lys rosa utflod + pittelitt brunaktig da jeg var ca 13dpo (13 dager etter EL) og det har jeg fortsatt.. Syklusene i forkant spottet jeg pittelitt kvelden før mens kom, men denne gangen vedvarte det til over IKM og etterhvert så ble det også en positiv test Om du er gravid nå så må du ha hatt EL omtrent samtidig som du sluttet på pillene og det skal vel kanskje spørs, men kan jo aldri vite
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Nei, det er ingen ting som stemmer på noen måte. Tror nok jeg må bare må vente til mensen dukker opp på ekte, og så begynne å telle dager da. For jeg tror nok helst at mensen dukker opp snart. Det skulle vel noe til at jeg skulle bli så fort gravid.
*julybirth* Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 feesteblødning skjer rundt den tiden du skal ha mensen, 4 uker ut i svangerskapet tilsier ca rundt mensen, jeg vil tro at det er el du har , (enten d eller en veldig tidlig mensen), gi det litt tid, du finner ut av slike ting etterhvert, lykke til på ferden :-)
C.A.M. Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 jeg la pillene (mimi piller) på hylla 27.april oh 23 mai testet jeg positivt med cb digital med ukeindikator og den fortalte meg at jeg hadde blitt gravid ca den 28 april, så ting kan skje veldig fort noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå