Gå til innhold

guttemammaer med to eller tre prinser....

lillepluto

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjeeelp....jeg har to skjønne små prinser, og venter nå nr tre!! Aktivitetsnivået hjemme nå med en på 5,5 og en på 16 mnd er høyt for å si det sånn. det er mye fotball, klatring, og høyt tempo. Jeg elsker mine to sønner over alt i verden og både jeg og samboeren min fryder oss over at vi får nr tre.... men tanken på hvordan det blir med tre gutter i forhold til to er jeg spent på hvordan blir. noen med erfaringer....? de to siste blir relativt tette...20 mnd...

håper på masse svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i så gøy:) gratulerer med baby i magen:) skikkelig gutte mamma:)

guttene kommer til å storkose seg sammen..har 3 yngre brødre og de har et supert solid søsken forhold:) men eg kan love deg mamma og pappa var vridd mangen ganger:) de hadde 4 barn på under 8 år, der ene var hyperaktiv og super smart...farlig blanding...

venter gutt nr 2 og de blir tett i alder...så lurer litt på hvordann det blir med to tette superaktive gutter...ene gutten min er ekstremt aktiv og oppfinnsom, håper neste blir litt roligere:) storesøster er forsiktig og rolig,så det er iallefall veldig bra:)

Skrevet

Jeg venter gutt nr 3. Eldste har akkurat fylt 6 år. nr to er 3,5 år. Gleder meg masse :-) Alle tror jeg egentlig ønsker meg jente. Men jeg synes det er flott å være "guttemamma"!

Skrevet

He he..jeg venter gutt nr 6 jeg:-)....Gutter er veldig greie å ha med å gjøre da! Men på en annen side,vet jeg ikke om noe annet heller!!!

Skrevet

jeg har to gutter og en jente venter en gutt til i oktober, Vi gleder oss veldig. Hos meg meg er det ikke likhetstegn mellom gutt og høyt aktivitetsnivå - her er det jenta som masker på med alt mulig. Synes guttene er enklere;) Dessuten er guttene mine så ulike på mange måter og er spent på den neste personligheten som kommer til oss.

kanskje den neste din blir helt ulik de andre to? Blir spennende å se!. Lykke til!!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har to gutter, en på 4 og en på 2,5. Har termin om seks dager, og venter en gutt denne gangen også.

Gleder meg masse, og ser frem til å være guttemamma! Det blir mye aktivitet her,men det blir det med jenter så tette også :)

Lykke til, dette klarer vi så fint!

Skrevet

Har fire gutter, og ja, det er et himla liv. Beklager å være så brutal, men skal jeg være ærlig, så ja, ja, ja. De har et voldsomt lyd-og aktivitetsnivå. Har nesten aldri opplevd at de sitter stille med en bok eller tegner eller noe. Da har det i så fall bare vært en om gangen.

Men jeg synes det er herlig, jeg. Jeg sier det til mannen min hver gang han synes det går for vidt(daglig); Tenk som vi kommer til å savne det når vi sitter her alene i et stille hus.

Så ja, jeg tror gutter bråker og herjer mer, og nei, du har ingen ting å grue deg til :-)

Skrevet

Gutter er herlige. 6 av våre 8 (med ca 2 år mellom hvert barn) er gutter. Hos oss er det faktisk like høyt tempo på jentene også, så ingen forskjell på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...