Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har flere ganger opplevd å få dårlig service forskjellige steder. Noen kjeder er nesten kjent for sin dårlige service og jeg prøver å styre unna de butikker og restauranter. Noen som vil dele sine opplevelser ift dårlig service eller fortelle hvor man ikke bør gå? Vanskelig på reklamasjoner, dårlig kundeservice, dårlig/kald mat osv.. Har selv opplevd Bjørklund som en dårlig service-kjede, og spiser ikke på Dolly Dimples etter et par episoder. Jeg er en hyggelig kunde som selv jobber i servicebransjen, så det er ikke meg det er noe i veien med.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg jobber også selv i butikk og styrer også unna noen kjeder. Spesielt elektrobutikker. Jeg jobbet i Bjørklund i mange år og i di to butikkene jeg jobbet i fikk vi hvertfall veldig mye skryt for service. Men det varierer jo sikkert veldig fra butikk til butikk
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Det går ikke an å si at Bjørklund f.eks gir generelt dårlig service. Det varierer fra butikk til butikk. Selv har jeg god erfaring med Bjørklund, men dårlig erfaring med Mestergull. Det betyr ikke at jeg tror det er slik over hele landet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Bjørklund, ja. Har hørt mange som sier det samme. Og Risøe, men det er lenge siden nå. Har ikke handla der siden.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 På en KIWI butikk her jeg bor er den en jente som er alltid kjempehyggelig mot mannlige kunder,og med en gang det kommer en dame som skal betale,så ser hun drittsur ut, ha ha!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Jeg hater den overhyggelige tonen som de har på Glitter. Du rekker knappt og komme innforbi før de kommer løpende bort til deg for og si "hei" eller de spør om du trenger hjelp. Jeg hater sånne butikker. Jeg foretrekker og kunne gå litt rundt og kikke og så at betjeningen heller kommer bort og spør om jeg trenger hjelp etter en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Barnas Hus i Åsane har vel ikke den aller beste servicen til tider. Må si jeg savner Reflex fra før de kjøpte opp Barna Hus, og de hadde egen barneutstyrsbutikk...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 barnas hus, alnabru, oslo og. helt jævlig service. det vil si ikke eksisterende!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Ring eiendomsmeglere har jeg nå hørt 2 utrolig rystende historier fra. I forrige uke fikk vi erfare selv hvor "ille" de er. Jeg skal ALDRI kjøpe hus eller selge via dem. *grøss*
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Ja det blir litt påtvunget hyggelig og vanskelig å avvise. Mange frisører selger varer på provisjon og det er vanskelig å si nei. Utrolig irriterende. Synes mange H&M butikker har dårlig service. Litt samlebånd-aktig. Og Deguy! Om det ikke ser ut som man har tjukk lommebok så blir man ignorert.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Nå er det kanskje dumt å skjære alle butikker over en kam om man har opplevd dårlig service i en butikk. Men for min del har det mye å si. Jeg gidder faktisk ikke å handle i noen av de andre butikkene til kjeden om jeg har fått dårlig service ett sted. Den personen som gir meg dårlig service ødelegger faktisk for hele resten av kjeden for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Kundeservice til Hennes og Mauritz!!! Jeg hadde bestilt en rekke varer en gang via nettet, og så ble det noe feil med leveringen som var helt og holdent deres feil. Jeg ringte inn for å høre hva dette var for noe, og møtte på den sureste kjerringa noen sinne. Hun var så uforskammet at jeg sendte et langt klagebrev inn til hovedkontoret og forklarte hva jeg hadde opplevd. Da ble det orden i sakene, og jeg fikk noen ting som "plaster på såret". Men jeg har aldri handlet der siden, og kommer nok ikke til å gjøred det heller med det første. Å plassere sure og lite forståelsesfulle personer på en plass de kaller kundeservice er rett og slett talentløst.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Ja, enig med hun over her om at frisører som skal selge noe i det du skal betale er grusomt irriterende! Jeg går ikke tilbake til de frisørsalongene som gjør dette. Det oppleves fryktelig frekt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 Ei venninne av meg skulle handle på en Mestergull-butikk, eller, se etter noe fint hun kunne kjøpe. Hun var i butikken alene med sin lille gutt, gikk og så på hyllene. Så kom ekspeditøren og spurte: "skal du kjøpe noe?". Venninna mi ble litt paff, og sa at hun bare så litt. Så fikk hun til svar: "Hvis du ikke skal kjøpe noe her, så kan du bare gå!" DET e dårlig service det!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #15 Skrevet 17. juni 2010 Jeg synes ofte service og kunnskap hos de ansatte har sammenheng med pris. F.eks. i barneutstyrbutikker.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #16 Skrevet 17. juni 2010 De fleste kjedebutikkene har vel forskjellig service? Noen Bjørklundbutikker kan være veldig serviceinnstilt, mens andre absolutt ikke er det. Men, en kjede som bemerker seg, er Jysk. Fantastisk service overalt!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #17 Skrevet 17. juni 2010 Vet ikke om Bjørklund i Bodø har dårlig servic, da jeg etter 15 minutt med varen på disken og ledig ansatt gav opp og gikk på preus(eller hvordan det staves) istede. Der fikk jeg jammen lov å betale. elkjøp er heller ingen favoritt her i huset. auto parts beklager ihvertfall ikke sine feil og tilbyr heller ingen kompensasjon. Har veldig dårlig erfaring med flere bilverksted.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #18 Skrevet 17. juni 2010 dolly dimples er ikke moro å besøke nei, synd, for likte egentlig pizzaen deres.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #19 Skrevet 18. juni 2010 Barnas Hus i Krokstadelva er ubrukelige, de eier ikke produktkunnskap!!! (ihvertfall ikke de tre siste gangene jeg har vært der...) Mitt lokale Nav-kontor består av orangutanger som utrolig men sant etter 20 min på vent sier til meg "at jeg kan jo sjekke det opp på nettsidene våre for deg da, jeg er alene på jobb idag ser du..." Nei, jeg ser ikke det, jeg ringer jo for f***! H&M i Drammens-distriktet (alle under en kam her ja...) er sure padder som ikke yter noe service om de så hadde hatt en pistol mot hodet. Nytter ikke å spørre etter simple ting som mammatruser engang, blir avfeid før du rekker å spørre.. For ikke å snakke om enkelte bensinstasjoner! Enten så holder de ansatte kjeft og ser ut som de virkelig har det fælt på jobb, eller så "overselger" de produkter og kvitteringer og dustete bensinkort. Men ellers tror jeg at jeg er fornøyd assa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå