*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg veier nå 117kg ca(har ikke veid meg på et par dager). Jeg driver å jobber med saken,med å få av de 22kg jeg gikk opp i svangerskapet, og noen kilo til:) Går en del turer, men det blir jo kjedelig i lengden når jeg ikke har noen å gå sammen med. Er deilig å ut å gå uten barnevogn til tider også Noen som kunne tenke seg å være med å gå turer om kveldene? send meg en pm,håper på svar:) Ellers, andre som vil være med å motivere hverandre? vi kan ha faste dager i uka hvor vi veier og måler også dele det her inne som motivasjon for hverandre:) Håper på masse svar:) Kom igjen jenter, det er ingen som har vondt av å bevege seg:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2010 bor forresten i nedre eiker:-)
bomsa Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 ÅÅÅÅÅÅ...sånn har jeg og det, men jeg bor litt langt unna...:-( Jeg bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 jeg kunne egentlig tenkt meg det... Men bor ikke i nææærheten en gang, ikke i det delen av landet :/ Men oppdateringer her kansje? veietråder, kosthold, aktivitet og slikt skal fikse nick også da.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2010 Oslo er ikke for langt unna til å oppdatere og motivere her inne:) Bli med:) Ja "Anonym", skaff deg nick! Tenkte å veie og måle hver mandag... Starte på mandagen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå