Gå til innhold

SKITT!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på sykehuset til samtale, undersøkelse og planlegging av aborten. Det er det kjipeste jeg har vært borti. Heldigvis var det en veldig forståelsesfull lege og da jeg sa at hun måtte snu vekk skjerm og lyd og alt som var, smilte hun til meg og sa hun forstod.

Fikk med meg en tablett som jeg skal ta lørdag formiddag. Må tilbake mandag kl 8 for å a resten. Jeg har født tio barn tidligere og er forberedt på et smertehelvete når den medisinske aborten skal gjennomføres. Men det betyr ikke at jeg ikke gruer meg.

Kjenner at jeg er 100 % sikker på at dette er rett for meg og min samboer og den situasjon vi pr.tiden befinner oss i, men plutselig hogger det til og jeg blir redd og lei meg. Det må da være greit? Det betyr vel ikke at jeg ikke er klar? Har ikke alle litt angst før en abort?

Den største angsten er uansett ikke smertene. Det skal jeg tåle. Jeg tenker at det er en grunn til at de fleste sykehuse foretrekker dette, Kirurgisk med narkose skremmer livet av meg så jeg er egentlig glad for at det ble medisinsk.

MEN; til dere som har gjennomført en medisinsk abort: Kommer foster ut "levende"?? Hvilken funksjon har den pilla man tar hjemme 2 dager før selve aborten?

Noen snakker om at de ser barnet/ fosteret sitt komme ut i bekkenet, osv osv...men i huleste??? Stemmer dette?? Jeg ser for meg sterke smerter og at jeg prøver å være mest mulig på do og skylle ned fortløpende, UTEN å kikke i toalettet? Hva er greia med bekkenet??

Hjelp!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...