lillepluto Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 hjeeelp....jeg har to skjønne små prinser, og venter nå nr tre!! Aktivitetsnivået hjemme nå med en på 5,5 og en på 16 mnd er høyt for å si det sånn. det er mye fotball, klatring, og høyt tempo. Jeg elsker mine to sønner over alt i verden og både jeg og samboeren min fryder oss over at vi får nr tre.... men tanken på hvordan det blir med tre gutter i forhold til to er jeg spent på hvordan blir. noen med erfaringer....? de to siste blir relativt tette...20 mnd... håper på masse svar...
1....2.....3 Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er mamma til to gutter, er så tidlig enda at jeg vet ikke hva det blir denne gangen, men ser ikke for meg at det skal spille så veldig stor rolle om vi ender med 2+1 eller 3 av hver. Alle barn er jo forskjellige,både når det gjelder interesser og i aktivitetsnivå, uavhengig av om de er gutter eller jenter...Om vi får en "turbo" gutt/jente denne gang så tenker jeg at det er jo bare ekstra praktisk, er jo enklere å tilpasse familiens aktivitetsnivå om alle barna trives med samme tempo , enn om den ene trives best med rolige aktiviteter mens resten helst skal ha action hele tiden...(men får vi en/ei rolig skal vi vell klare det også
Pinguuu Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 jeg har tre gutter. Dei er nå 6år,5år og 3,5år. Var travelt når dei var små Men det gjelder sikkert uansett kjønn siden dei var så tette... Blir vant med aktivitets nivået. Føler jeg får en etterpåklatt nå, nr 4 kommer 3,5 år etter nr 3. Dei tre første fikk jeg på 3,5 år Blir ei jente denne gangen så blir spennende og se hvordan det er
..snøklokke.. Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Vi har to gutter om er 4 og 6. Her er det høyt tempo til tider, og det har vært kjempeviktig med grensesetting og klare regler for hva som er ok, og hva som ikke er ok. De rydder etter seg, og de må be om unnskyldning når de har vært i sloss kamp:) Det ER travelt med gutter, de har et annet aktivitetsnivå enn mange jenter, og som sagt så tenker jeg det er viktig man har en del regler i heimen. Vi vet ikke hva vi får denne gangen enda, men får vi en gutt så vet vi ihvertfall hva vi får, og vet hva vi skal gjøre for å ha husfred:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå