Gå til innhold

gravid å dråper mot flott?? ok??

Anbefalte innlegg

lurer litt på om noen har erfaring med dette?? og som vet om dette er skadelig for fosteret? er 26 uker på vei å har funnet 2 flotter på hunden den siste uken, å syns dette er forferdelig ekkelt. har brukt dråper før, men vet ikke hvordan dette er når jeg er gravid, noen som kan hjelpe meg??

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være skadelig mot fosteret. Passer hunden til min mor, og den har fått slike dråper. Eneste jeg passer på er å vaske hendene godt etter jeg har klappet den der den har fått dråper.

Kan du ikke bruke flåtthalsbånd da hvis du er engstelig? Spørs vel hvor stor hunden din er også.De finnes vel ikke i små str.

Ring og hør med dyrlegen/apoteket, de må jo vite om det evt. er skadelig for gravide =) Noe jeg tviler på. Da finnes det heller andre ting som er verre for oss gravide!

Er jo kjempe kjekt med slike forebyggende tiltak da, hater virkelig flått. Usj :-s

takk for svar, tror jeg ringer vetrinær å hører jeg, har brukt disse flottbondene på hunden før, men hun reagerer på disse, å disse er ikke bra for gravide å små barn. det sto på bruksanvisningen ifjor da jeg hadde disse, men er dette med disse dråpene. men ser egentli ikke for meg at det kan være skadelig, bare ikke ta så mye der hun er dryppa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...