Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Del Skrevet 17. juni 2010 Er snart tre uker siden jeg begynte å blø (i 12. uke), to dager etter fikk jeg piller med meg (cytotec) for å få ut restene og det ble unnagjort på ca 2-3 timer. En grusom opplevelse. Heldigvis for min del i denne grusomme opplevelsen var det ikke noe foster ettersom spiren vår hadde dødd tidlig i sv.skapet, men kroppen hadde ikke klart å ordne opp eller gitt meg signaler på at noe var galt før i 12. uke. En uke etter aborten var jeg på etterkontroll for å sjekke om alt var kommet ut og at livmoren min var tilbake i sin opprinnelige størrelse. Alt var fint og vi fikk til og med gladmeldingen om at kroppen min allerede var i gang med å produsere nye egg og at jeg dermed kom til å få eggløsning om ikke altfor lenge. I går, på dag 15 etter aborten opphørte blødningene og vi fikk endelig hatt oss litt ;-) Så nå var vi altså i gang igjen, vi håper inderlig at det ikke tar altfor lang tid før vi har en ny spire i magen. Håper vi alle her inne blir velsignet med en frisk liten spire om kort tid og jeg ønsker oss alle lykke til på veien :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141991448-da-var-vi-i-gang-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå