Gå til innhold

Grå Emmaljunga edge duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om den ikke er å få tak i mer?? Søkte på den fargen på køpbarnvagn og det var den eneste av de fargene som var utsolgt:(

Syns den ser så fin ut jeg da.. Syns og den mørk beige er fin men kanskje litt upraktisk farge til små barn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innom barnevognhuset Rudo i forrige uke, og fikk da beskjed om at denne fargen (dark grey?) har gått ut av produksjon. Damen i butikken visste ikke hvorfor...

Skrevet

Ja dark grey heter den.. Eneste vogna/fargen jeg har sett meg ut. Huff, det var innmari dumt da:/ Bare håpe at noe skal selge den brukt da,. Og begynne å se på alternativer.

Rart de tar ut farger slik, den står jo på hjemmesiden dems enda. Håper det kommer noen fine 2011 modeller da, men spørs når de er i butikken.. Termin i nov så har jo litt god tid til å kikke heldigvis;)

Skrevet

Jeg fikk bestilt denne vogna i dark grey i mai, og da hadde de bare ti stk igjen på lager! Etter det skulle de slutte å produsere den, fordi det kommer nye farger i august. Så denne får dere ikke tak i lenger, om dere ikke kjøper brukt da..

Skrevet

jeg kjøpte min også i mai! hadde egentlig tenkt å vente, men siden vi skulle flytte så passet det best å bare bli "ferdig" med det. og det er jeg glad for nå, hadde og bestemt meg for den vogna lenge i forkant!!

Skrevet

Egentlig rart de har tatt de ut av produksjon da det ser ut til at den samme fargen er i 2011 produksjonen.. :) Var inne i går å sjekket på de nye modellene og da var det ei mørk grå ei der og, men sto ikke spesifisert noe farge.

Da fikk jeg ei håp, hehe.. Syns den ser så fin ut:-) Og hadde svart emmaljunga sist og kunne tenkt meg en annen farge nå.

Skrevet

Synes det hørtes veldig rart ut jeg også. Hvor ser du hvilke vogner som er i 2011 produksjonen? Mulig du kan bestille den i august igjen. Du får ringe din nærmeste forhandler og høre:) Den er finest den i dark grey, helt enig hehe;)

Skrevet

http://www.emmaljunga.se/2011/ Der er de nye 2011 fargene:-)

Ja jeg må nok forhøre meg etterhvert.. Tenkte kanskje å kjøpe i sverige da det er like billig å kjøpe ny der som brukt her.

Holder å bestille den i aug og, bare jeg får henta den helst før oktober;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...