lykkeliten1 Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Skulle egentlig harr EL i dag, men har negativ EL-test. Hadde mye EL -slim på tirsdag. Kan noen si meg sånn cirka når det er vanlig at EL-slim kommer i forhold til selve EL? Er på syklusdag 13 i dag. Begynte å test på dag 10.
bomsa Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg vet ikke hvordan det er med EL slim, men jeg har også testet fra dag 10 og fikk ikke positiv test før dag 17, jeg har 28dagers sykluser. (tror jeg) Hadde masse murringer på dag 12-13 så jeg var sikker på at jeg skulle få positiv test da, men den kom ikke før dag 17. Kan det hende at du får EL om noen dager?
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Les tråden: ♥NYTTIG INFO/TIPSLISTE til prøvere på Bli Gravid, oppdatert 2010 - holdes oppe på side 1♥ Der står det mykje nyttigt. Meinar det står ein del om EL og slim der.
lykkeliten1 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2010 Tusen takk for at dere har gitt meg litt tips og råd. EL kom i går.... Takk for svar. og lykke til videre alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå