Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så trøtt og uopplagt på dagtid fordi min kjære sønn vekker meg flere ganger hver eneste natt...

han er 5,5 mnd og bråker,snakker, blåser bobler, gråter,bærsjer og styrer på natta.

i natt var den føste natta med avvenning for nå er jeg lei av at han våkner, får mat, bærsjer og ligger våken og snakker/halvgråter i over en time HVER ENESTE NATT!

så nå skal han få kveldsgrøt hver kveld,stappa full og så til sengs og se om det hjelper han til å sove hele natta.

han fikk ikke mat i natt,men var likevel halvvåken flere ganger.

han skal få flytte ut når avvenninga er over!

nå er mor lei!:)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Åå, jeg kjenner meg igjen! :-)

Trøsten er at det er fantastisk herlig når de endelig sover hele natten. Jeg avvente gutten min for halvannen måned siden, og det var heeeerlig. Jeg har aldri vært så opplagt før! Men så begynte han å styre med tenner, så nå er det påan igjen :-/

Go girl, dette klarer du!!!

Skrevet

Skjønner jeg godt :-) Vesla på 10 mnd våkner fortsatt hver natt og omtrent hver kveld fortsatt av ymse grunner. Ofte aner jeg ikke hvorfor (vil se at vi er her?) andre ganger er det tenner og annet som plager. Hun er da også nr 4 som holder på slik og eldste var 3,5 år før han gav seg (de to i mellom ca 8-10 mnd), så er ganske lei jeg også. Man blir så utrolig sliten av det. Håper det går bedre for dere snart da :-)

Skrevet

Jeg vil er så lei av våkenetter at jeg vil SPY!!

I snuppas 6,5 mnd levetid har det vært et par ganger jeg kan telle på en hånd der hun kun har våknet èn gang, resten har vært alt fra 2-10 ganger pr natt. Nå i det siste har det vært så mye styr (tror det er tenner på vei) at å våkne kun to ganger per natt føles som rene luksusen.

Ikke våkner hun av at hun er så forferdelig sulten heller virker det som, vil bare snuse på mammaen sin..Trenger omtrent bare vise henne puppen så sovner hun. Flotte greier det, men jeg trenger litt tid på å sovne igjen, og føler knapt jeg har lagt hodet ned på hodeputa før hun våkner til igjen. Blæh.

Nei,nå skal pappaen ha pappaperm i juli og august, da blir det nattavvenning her i heimen også sier jeg bare :)

Skrevet

Haha. Jeg skulle akkurat til å skrive et sånt innlegg.

9 mnd

Sovner som en drøm når vi legger henne. Men herremin. Hun våkner kl 04 og er lys, sprell levende våken?! Når jeg kommer inn til henne fordi hun hyler (eller skal jeg si: gliser?) så blir hun enda villere (gladere).

Vel, det slo meg vel først nå at jeg kanskje burde driiite i å gå inn til henne. Men fra 04-05 så hender det hun hyler skikkkkkelig høyt! Og da måå jeg inn å roe henne ned. Kan jo ikke høre på det?!

Så får hun melk kl 05-0530 og sovner igjen til et sted mellom 0730-0830.

Skrevet

Godt jeg ikke er den eneste..Småen på snart 8 mnd sov greit (men ville ikke legge seg på kvelden) fram til han var 4 mnd, da begynte han å våkne ofte. For noen uker siden gjorde vi noen grep som gjorde nettene mye bedre, men nå får han tenner så nå er han våken ofte igjen og vil helst stå opp kl 05, selv om han er stup trøtt fremdeles.

Men, nå er ei tann kommet opp, og det virker som nr to er på vei, så håper bare det går fort. Og når mannen får ferie om tre uker blir det avvenning, eget rom og hade til nattpupp for alltid. Jeg skal nemlig begynne i jobb i august og da trenger jeg søvn. Da skal mannen ha pappaperm og må ta ev våkenetter, som jeg håper det blir færre av når småen skjønner at det ikke er utsikter til pupp lenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...