Sannellerslik? Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg er 26 uker på vei når jeg skal:) Kanskje litt tidli men er da det passer for oss å dra.. Flere som har vært/skal på 3D rundt samme uken? Jeg var på 3D i uke 25 i forrige sv.skap og d gikk greit:) Men da var vi veldig uheldig med bildene siden ongen låg med ansiktet vendt innover...;-) Så krysser fingrene for at d går bedre nå!
*Nøtta* Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 jeg også når jeg er 26 uker på vei. Her sa damen i telefonen at det var et helt perfekt tidspunkt,og jeg gleeeeder meg! :) Er ca 3 uker igjen til det nå....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Jeg skal når jeg har bikket 27 uker i Juli engang Gleder meg masse
Sannellerslik? Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2010 åja, da er vi omtrent like langt på vei *Nøtta* Så bra att d va perfekt tidspunkt da!
Sjakai Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Vi har også bestilt :-) Skal neste onsdag, da er vi 26+5 uker :-) Gleder oss kjempemasse, og håper fremdeles alt er i orden med lillegutt :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Vi skal neste torsdag, og kommer da til å være 26+2, så HÅPER det blir flotte bilder Flere enn meg som er nervøs for at lille kommer til å sove? Har litt fnatt for akkurat det, for da man først betaler 1200 kr og kan få filmsnutter hadde det vært utrolig kjedelig om hun ikke hadde våknet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå