Gå til innhold

Hvor ofte, mye og godt kjenner dere liv i uke 17?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 19, men har det sånn som deg, kjenner ikke mye liv, noen dult hver dag (helst hvis jeg konsenterer meg). Er andregangsgravid. Har vært på ultralyd, og der viste det seg at morkaka ligger foran, så da er det ikke så rart. Ble litt roligere etter jeg visste det:) Første graviditet kjente jeg masse liv fra uke 16...

Jeg er førstegangs og i uke 17. Jeg har kjent noen små, små dunk helt nederst i magen, sluttet nesten å puste første gangen det skjedde ;) Så har jeg også kjent noe som kjennes ut som noe "popper", kan det også være babyen? Det er litt vanskelig å vite hva som er hva når jeg ikke har opplevd det før :)

Hei!

Kjente liv i uke 16 :) første gang

men jeg er helt sikker på at det er det jeg har kjent, kan ikke være noe annet, og det flytter seg liksom fra gang til gang jeg kjenner det.. kjennes litt ut som jeg har leamus i magen, og at det kiler/klør litt :D

men syns det er vanskelig å kjenne når jeg ligger på ryggen - som mange sier er den enkleste kontakten med bebisen... er forresten en del aktivitet når jeg spiser middag :)

Annonse

Ja, i dag kjentes det ut som leamus, men det var ganske langt opp, så jeg var litt usikker på om det var det jeg kjente. Jeg kjenner mest når jeg sitter, aldri når jeg ligger.

<3 27 nov 2010 <3; jeg har forresten termin 26. nov :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...