Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid, og har nå hatt feber i 4 dager + stiv nakke og hodepine. Det er ikke influensa og jeg er ikke forkjølet, men feberen går opp og ned, og når den går over 38,5 så har jeg tatt paracet. Noen andre som har opplevd dette? lurer på hva som er grunnen til at feberen kommer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141990667-ikke-influensa-men-feber-i-uke-4-5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ut igår at jeg er gravid, tror jeg er ca i uke 5. Ble syk for to dager siden. Vondt i kroppen og stiv i nakke + vondt i hodet. Igår ble jeg litt bedre, men på kvelden ble jeg dårligere igjen og hadde 38,6 i feber. Tok en paracet da og feberen er nesten borte idag. Men er fortsatt veldig stiv i nakken og vondt i hodet. Har ikke merket noe særlig tett nese eller vondt i halsen, så lurer på hva det er.

Samboeren min har også vært syk med feber i disse dager, men han hadde hoste og tett nese i tillegg. Har bare tenkt at jeg ble smittet at av han, men kan det ha noe med graviditeten å gjøre? Sannsynligvis er vi vel bare "normalt" syke. Jeg skal til legen på mandag. God bedring!

Hei, akkurat sånn jeg har holdt på nå i 4 dager. Veldig rart når man ikke kjenner seg syk ellers. I dag fikk jeg "menssmerter" og fikk hadde litt blod når jeg tisset, men leser at det kan være normalt..Blir jo engstelig, - ikke lett å være gravid for første gang gitt! Håper jo på det beste! Jeg skal også til legen på mandag. God bedring til deg også:)

Ganske rart, ja. Men satser på at det ikke er noe galt. Jeg har hatt menssmerter i 2 uker nå, har jo trodd at jeg skulle få mensen også, men så skjønte jeg at jeg var gravid :) Har ikke kommet noe blod, men har også lest at det er normalt. Det er nok mye vi skal lære oss som gravide. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...