Gå til innhold

Den cæd-prøven menn må levere etter sterilisering. MÅ man ta den hos legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som nekter hvis han må sitte på et sånn runke-rom hehe.

Men jeg tør ikke ha sex uten kondom før vi har grønt lys.

Kan han ta prøven hjemme?

Leverer man prøven på klinikken der man ble sterilisert eller hos fastlege?

Bestille time til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer litt på hva cæd er for noe jeg.

Skrevet

Sædceller dør vel forholdsvis raskt utenfor kroppen, så jeg vil tro at prøven bør testes så raskt som mulig hvis man skal kunne stole på resultatet...

Skrevet

Ring dem å spør. Skulle jo tro at dere fikk vite dette da han sterieliserte seg og at dere fikk en plan for når han skulle til etterkontroll.

Mannen min skulle sjekke sædkvaliteten pga at vi strevde litt med å få barm og da avtalte vi tid med sykehuset (var noen ukers ventetid). Ettersom vi bor mindre enn 1 time fra sykehuset kunne han ta prøven hjemme og deretter levere den inn. Men man må ha time slik at de står klar til å motta og undersøke prøven for å få riktig resultat. Vil tro dette gjelder for dere også

Skrevet

He he.. Cæd var ny :)

Skrevet

Det er vanlig rutine at en sykepleier runker ham opp i et reagensrør, for at man skal stole 100% på testen.

Skrevet

Hm, er dette eget fag på sykepleierhøgskolen? :)

Skrevet

Nei, for de fleste jenter kan det fra før. Men de som har melket kuer, er de beste.

Skrevet

Min mann kunne levere prøve på labaratoriet, bare snakk med dei, treng ikkje snakke med lege. Men han må levere rett ettter han har tømt seg, men han kan gjere det heime ja. :)

Skrevet

Kan vel bare ha på kondom og få utløsning i et samleie, da, og deretter levere kondomet?

Skrevet

Er det ikke ceddrepende middel i kondom?

Han får ta seg et jokk i bilen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...