Gå til innhold

Har litt tid nå på formiddagen og kan spå 3 stykker her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å sprørre in gang til jeg :) kan du spå meg? Har skrevet litt lenger oppe i denne tråden :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg prøver jeg også..vi var 3 som postet samtidig, så tror jeg forsvant litt :) jobb og graviditet? Vet du har spådd meg før, men hadde vært veldig snillt om du gjorde det igjen :) 240885

Skrevet

Kanskje snart:

Jeg får ikke opp graviditet nå. Jeg får opp juli som en fin mnd for dere. Jeg får også opp sept/nov som gode mnd for dere.

Jeg får opp jente. Jeg får også opp en gutt senere. Muligens to gutter.

Jeg får ikke opp at det er noe spes problem for dere å bli gravide.

Har dere prøvd lenge? Jeg har følelsen av at dere er litt utålomdige i forhold til dette, og at dere har følelse av at dere har prøvd lenge. Men det dreier seg kanskje bare om noen mnd? Babyen kommer når den kommer. Slapp av og nyt sommeren sammen.

Lykke til :)

Skrevet

Hei igjen :) Takk for at du tok deg tid! Det stemmer at jeg er helt ny på en jobb :)Startet denne uka! Men jeg er bare type praktikant, altså ikke fast ansatt..eller ansatt i det hele tatt, men er litt spent på om det kan bli noe etterhvert. Tenker ikke så mye på dette med å gå ut i permisjon selv om det selvfølgelig ikke er helt beleilig i ny jobb..men akkurat nå vil jo ikke kjæresten prøve enda uansett så.. forresten så tenker han en del på det at han vil jeg skal ha jobb før vi prøver, så kanskje det er det du får opp! Ingen problemer nei, jeg trives kjempegodt, bare lurte på om du kanskje så noe mer fast, eller jobbtilbud etterhvert, men det kan jo bli en stund til enda :) Tusen takk for at du orket å se på meg en gang til! Du treffer bra! Klemklem :)

Skrevet

Kunne du spådd meg også? =) Jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid igjen? Mistet helt i begynnelsen av mai :(

F: 02.06.89

Skrevet

Jeg ble gravid i mars 2010.

Har termin 1.desember :)

Du har tidligere spådd jente på meg, men jeg vet ikke kjønnet ennå nei!

Jeg vet med sikkerhet at det bare er 1 der inne da ;) hehe

Mulig det var litt tynt å bare spørre når jeg føder :P

Men nå ble jeg usikker igjen siden du fikk opp gutt på meg nå...

Hmmm! Hva kan det bety da?

Skrevet

klikka visst feil her , mente ik å ver anonym :-)

Skrevet

Jeg kjenner igjen nicket ditt nå, ja. Stemmer at jeg fikk opp jente sist. Jeg fikk opp begge deler nå, egentlig. Men gikk for gutt... fikk det sterkest, men var litt usikker... Blir spennende å høre hva de sier på UL.

Jeg kan godt ta feil - jeg kommer ikke med noen fasitsvar. Det viktigste er at babyen er frisk og alt går bra. -Og det tror og håper jeg at det gjør. Lykke til :)

Ps. Synes ikke februar var såååå langt unna, da... da du ble gravid i mars. (Jeg er generelt ikke flink til å spå tid - det er vanskelig. Så er litt fornøyd med at jeg ikke bomma mer).

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar Sanna28 :)) !

Du har nok mest sannsynlig rett i at jeg ikke er gravid denne pp, har begynt å spotte nå.

Hadde vært så fint om det viser seg at spådommen din har rett. Har alltid hatt lyst på et av hvert kjønn, men blir selvfølgelig glad uansett hva det blir:) Er litt tvillinger i familien, så hvem vet kanskje jeg får jente og to tvillinggutter :)

Vi går inn i 8 pp nå snart ser det ut som, så det er jo ikke sååå lenge, men det føles sånn. Og ja du har helt rett at vi er to utålmodige sjeler. Ihvertfall jeg :P Samboeren er vekke på jobb annenhver måned så vi får ikke prøvd hver maned. Sommeren skal nytes, ferie nå :-D

God sommer, skal gi en tilbakemedling når spiren sitter ;)

Skrevet

Hei Sanna28.

Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg. Det stemmer helt jeg har to gutter og en jente fra før, så dette blir spennende. Nå er det bare å vente å se til jeg har vært på ultralyd.

Igjen tusen takk:-)

Skrevet

Du må oppdatere meg etter UL!! Det blir spennende!! :)))

Skrevet

ser du har sett på de fleste her, har du lyst til å se på meg ? baklager jeg klikka feil å havna som anonym, var ikke meningen.

:-)

Skrevet

Hei Sanna28.

Jeg skal selvsagt oppdatere deg når jeg har vært på ultralyd.

Det er alltid litt spennende å se om spådommen er rett.

Gleder oss masse.

Skrevet

Får opp september som en god mnd for deg. Jeg får opp gutt.

Lykke til :)

Skrevet

Hei Sanna28

Ser at du egentlig skulle spå 3 stk på dagtid i dag, men prøver meg alikevel, så får du velge om du svarer eller ei :o)

Jeg lurer litt på når jeg og min kjære skal få gleden av å bli foreldre ?

Født 83, han 75.

helsing Kita^^

Skrevet

Hei:-D ser du bare skulle spå 3 stk, men jeg prøver meg allikavel å håper på du tar deg tid:-D

jeg og min samboer har et sterkt ønske om å få barn å lurer på om du kan se når jeg blir gravid å evt hva kjønn det blir?

jeg er født 04.02.86

han er født 16.07.1979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...