Gå til innhold

Har litt tid nå på formiddagen og kan spå 3 stykker her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra!!

Lurte du på noe spesielt nå? Jeg får inn at dere får en usedvanlig kreativ og produktiv sommer sammen!!

Jeg får også inn at dere utvikler dere hver for dere - og sammen som par.

Kos dere og nyt tiden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!! Mannen har søkt på en jobb!! Ser du noe ang dette?? Kommer han til intervju på tirsdag?

Fremdeles jentefølelse på meg??hehe(måtte bare spørre...)

Skrevet

tror det blir jente. Er du sikker på at det er bare 1???

Tror absolutt de vil ha ham, men jeg vet ikke om han kommer til å bli helt overbevist om at det er jobben for ham...

Skrevet

Herregud altså,-nei er ikke sikker på at det bare er 1,nei. Skal på ul på mandag for å sjekke. Tror du alt er bra? ser du 2??????

Det du sier ang den jobben,-stemmer nok bra,ja! Spennende tider! Men det er jo livet,-spennende mener jeg.....

Skrevet

Jeg har jo fått opp gutt før, og nå fikk jeg opp jente... og gutt... jente og gutt... :-)

Du har vel tvillinger fra før av også... så kan jo hende... Det blir spennende å høre om det er en eller to!

Evt kan det hende at dere får enda et barn om et par år...???

Skrevet

Hei,

Jeg får inn jente på deg. Skal du på UL snart? Har følelse av at du snart får vite kjønnet.

Jeg har en følelse av at graviditeten ikke helt var planlagt, men nå når du er gravid, så er barnet veldig ønsket.

Jeg får ikke helt opp at du og kjæresten bor sammen hele tiden. Jobber han eller er i militæret el.l sånn at han er litt borte i ukedagene?

Jeg får opp bryllup på dere neste sommer. Har dere planlagt det?

Jeg får opp at du er relativt ny i jobben din eller at du snart er ferdig med studier. Jeg får opp at du jobber med mennesker. Muligens barnehage?

Det er noe stress rundt jobb og penger - hvordan dere skal greie dere etc. Det kan bli litt tøft i begynnelsen, men dere kommer til å greie dere bra.

Jeg får også inn et hus på dere etter hvert. Hvitt, litt eldre hus. Muligens at dere leier et par-tre år først. Jeg får inn at dere bor/leier hos noen i familien. Evt at noen i familien hjelper dere med å finne bolig nå som dere blir 3. Kan det stemme?

Jeg får ikke opp at det er noe å være nervøs for i forhold til graviditeten. Jeg får opp noe lavt jernlager el.l på deg. Pass på å spise variert og sjekk opp jevnlig hos legen.

Jeg får opp noe med at du har vært bekymret for å miste babyen. Muligens har du hatt magesmerter/små blødninger? Det er ikke noe å være redd for. Alt kommer til å gå bra.

Jeg tror dere muligens kommer til å feire jul på sykehuset i år... jeg får opp 23. som en mulig dato.

Lykke til med alt!! :)

Skrevet

Jeg får opp at du ikke har noe problemer med å bli gravid. Det kommer når dere er klare begge to til å prøve.

Jeg får inn at kjæresten din er veldig sliten for tiden, og da orker han ikke tanken på å prøve å få barn nå... Det kan godt hende dette snur litt etter en ferie. Det kommer ikke til å hjelpe at du maser på ham - da blir det bare verre. Lat som du også har lyst tl å vente. Bruk heller tiden til å skjemme ham bort litt... Da kan det hende han snur raskere enn du hadde trodd. Jeg får inn juli/august som fine mnd. November er også bra mnd for dere. Skal dere muligens ut på en tur da?

Lykke til :)

Skrevet

Hei Sanna28 :)

Har du mulighet til å spå meg også ??

Lurer på om jeg er gravid denne pp? Når jeg eventuelt blir gravid? Kjønn?

Du skal selvfølgelig få tilbakemelding om det stemmer /ikke :))

Fødselsdatoen min er: 010986

Samboeren: 290683

Skrevet

Klarer du se når babyen kommer?

31.01-1986

Skrevet

Hei!

Håper du har tid til meg også?

Jeg 10.12.84

han 15.09.78

Når gravid?

Jobb?

Parforhold?

På forhånd takk!

Ha en fin dag!

Skrevet

Ja, har tvilinger på 18 år, gutt og jente. Flere barn blir ikke aktuelt,-er 43 nå! Ul på mandag......

Skrevet

hei, har du lyst til å se på meg ? hva som kommer opp ? hva ser du ? kjærlighet/familie/barn?

tusen takk :-) 05 08 1977

Skrevet

Hei.

Har du tid å spå meg.

Er gravid og født 22081971 er 7 uker på vei.

Har tre barn fra før.

Med vennlig hilsen

Kirsten

Skrevet

Hei.

Har du tid å spå meg.

Er gravid og født 22081971 er 7 uker på vei.

Har tre barn fra før.

Hvilket kjønn???

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Kirsten

Skrevet

Hei Sanna28 var dette til meg?

"Jeg får opp at du ikke har noe problemer med å bli gravid. Det kommer når dere er klare begge to til å prøve.

Jeg får inn at kjæresten din er veldig sliten for tiden, og da orker han ikke tanken på å prøve å få barn nå... Det kan godt hende dette snur litt etter en ferie. Det kommer ikke til å hjelpe at du maser på ham - da blir det bare verre. Lat som du også har lyst tl å vente. Bruk heller tiden til å skjemme ham bort litt... Da kan det hende han snur raskere enn du hadde trodd. Jeg får inn juli/august som fine mnd. November er også bra mnd for dere. Skal dere muligens ut på en tur da?

Lykke til :)"

Isåfall tusen hjertelig takk og det høres ut som det passer bra! juli skal vi på tur ja, og det var meningen å starte prøvingen da, men han har fått litt kalde føtter, men er litt spent på om han kanskje kan ombestemme seg igjen når vi er der nede. (Hvis dette ikke var til meg, så beklager jeg, hehe, var litt mange poster der oppe) Kunne du tatt en rask titt på jobb også? Du er så flink! :) Takk!

Skrevet

Hei Sanna28 :)

Tusen takk for at du tok deg tid ! :)

Det stemmer at jeg skal skal på UL, og det stemmer også at jeg og kjæresten ikke bor sammen hele tiden. Det er jeg som er i militæret.

Har ingen ny jobb og er heller ikke ferdig med studier, har akkurat begynt på ny studie. innen helse og sosial.

Ingen som skal hjelpe oss med å finne bolig og bor heller ikke i et hvit hus, enda.

Og har ikke planlagt noe bryllup, og tror nok ikke det kommer til å skje med det første :P

Men takk for svar anyways :)

Skrevet

Ja, det var til deg. Jeg vet ikke hvorfor den kom nederst. Jeg skal bli flinkere til å skrive hvem det er til.

Skrevet

Til Zazzy

Jeg fikk ikke opp så mye rundt jobb. Jeg fikk opp at det er noe nytt i forhold til jobben din... men jeg er usikker på hvor jeg skal plassere det... Det første jeg fikk opp er at du er relativt nyansatt. Men det kan også være at du søker noe nytt...?

Det er noe som er relativt nytt og at du derfor kanskje kvier deg litt for å snart måtte fortelle arb.giver at du er gravid og kommer til å gå ut i permisjon... Men jeg tror dette kommer til å gå greit.

Ellers får jeg ikke opp noen spes "problemer" på jobb.

Jeg synes det var vanskelig å få opp noe mer...

Jeg kan prøve å legge kort på det senere....

Skrevet

Vanligvis ser jeg ikke på de uten nick. Jeg kobler meg opp via navnet/nicket mer enn fødselsdatoen.

Skrevet

Saelle,

Jeg får opp at du får et novemberbarn. Muligens 27.? Jeg får opp gutt.

Er du veldig "fysen" på salt mat om dagen? Jeg får opp at du skal være litt forsiktig med saltet.

Kan hende du har lett for å få vann i kroppen?

Lykke til!

Skrevet

Skrev dette under "anonym". Vanligvis legger det seg under det man skriver, men nå kom det nederst her igjen....

Skrevet

Magica:

43 er ingen alder :D

Det blir spennende å høre etter UL! Du må oppdatere meg!

Skrevet

Peak:

Jeg får opp at du får to av hver... Kan det stemme? Jeg fikk inn at du har to gutter og ei jente fra før av. Så da bør det bli ei jente :)

Lykke til :)

Skrevet

Bizarre:

Jeg aner ikke hvor langt du er på vei. Så det her kan bli helt feil.

Det eneste jeg fikk opp her er februar... Så da må jeg nesten gå for det.

Jeg er litt usikker nå. Enten er du veldig tidlig i svangerskapet og babyen kommer i feb. 2011, eller så ble du gravid i februar 2010. I så fall bør du ha termin ca oktober/november (hvis ikke jeg regnet feil nå).

Jeg fikk opp 18. som en mulig dato...

Jeg får opp gutt. Vet du kjønnet?

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...