Gå til innhold

Har litt tid nå på formiddagen og kan spå 3 stykker her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

NB! Ikke gi meg for mye info! Da er det enkelt at jeg kobler inn fornuften i stedet for klarsynet!!

Ha en fin dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :)

Kan du vær så snill å se på meg?

Jeg 25.04.84

Han 21.03.84

Har en gutt født 02.12.06

Er i gang og prøver nå, lurer på når det sitter og kjønn?

Driver med salg av leilighet også så lurer på om du ser noe rundt det også?

Du spådde mye riktig når vi holdt på å kjøpe :) Er veldig imponert så jeg er litt spent på hva du ser nå... :))

Ha en fortsatt fin dag :D

Skrevet

Hei,

Jeg fikk opp "bolig" med en gang nå - før jeg rakk å lese hva du hadde skrevet. Så det er nok det som er i fokus for deg nå. Mer enn graviditet.

Jeg tror det kommer til å gå ganske fort. Max tre visninger. Har dere hatt en visning eller er første til helgen? Jeg tror det kommer til å gå litt tregt den første visningshelgen, så løsner det litt. Jeg tror det kommer til å komme flere bud, men under takst. Det kommer flere bud - bare ha litt is i magen!!

Jeg får opp at dere får en del hjelp rundt kjøp/salg. Jeg får opp en mann. Kan det være faren eller svigerfaren din?

Jeg tror ikke det blir graviditet før ting har roet seg litt for dere. Jeg får opp etter juli. Skal dere flytte i det nye huset i juli? Jeg får opp første del av juli som veldig hektisk, og at det roer seg mot slutten av denne mnd.

Jeg får opp august/sept som gode mnd for dere. Jeg ser deg gravid (med mage) til jul, så jeg tror du blir gravid en gang på sensommeren/høsten 2010.

Jeg får opp jente. Jeg får også opp en gutt til på dere.

Lykke til!

Skrevet

Først og fremst takk for at du tar deg tid!

Vi hadde visning i går faktisk og det er ny visning på mandag så er litt spent.

Regner med at vi flytter inn i den nye boligen ca 1 august og der er det faktisk pappa som hjelper til med mye da det er oppussingsobjekt vi har kjøpt.

Håper du har rett angående kjønn :) Ønsker meg veldig en jente denne gangen siden jeg har en gutt fra før.

Første del av juli er nok veldig hektisk ja... får svigerforeldre på besøk fra utlandet og det er mye som skal gjøres før den tid.

Ser ut som du ser mye riktig :)

Skrevet

Da slår jeg til.

Kan du se kjønn på den lille i magen? har litt jente følelse, men vet ikke.

F:090677

Skrevet

Kan du forresten se på søsteren min også?

Hun er gravid og har termin 06/11

Var veldig vanskelig å se kjønn på ultralyd, men jordmor trodde det var ei jente.

Hun har fra før jente født i 06.

Hun er født 26/08-87

Mannen 25/06-85

:)

Skrevet

Hei,

Jeg ble litt usikker da du selv sa jentefølelse... For da føler jeg at jeg skuffer deg hvis jeg sier gutt.... Jeg rakk egentlig ikke å kjenne på magefølelsen før jeg leste det du skrev.... Det er derfor jeg vil ha minst mulig info fra dere. (Jeg er ikke så dreven enda at jeg greier å koble ut fornuften).

Så jeg vet ikke helt om jeg vil si om det blir gutt eller jente....

Lykke til!

Skrevet

Prøver meg jeg og.....; )

Hvilket kjønn er det og når kommer hun/han ? ( overtid eller fortidlig?)

Skrevet

Hehe... dere greier ikke å ikke gi meg info!!! :D

Jeg fikk opp jente på henne før jeg rakk å lese så langt!

Jeg får opp et navn på A.... (Evt med en a i). Vet du om de har tenkt på navn? Anne/Anna, Alva, Alma el.l???

Får opp jentene hennes som veldig vakre barn - som det er lett å bli glad i. Litt "engleaktig" over dem. Er datteren hennes lys med litt bølgete hår?

Jeg får opp at hun blir en god storesøster.

Ønsk henne lykke til fra meg! :)

Skrevet

Hei,

Jeg får inn jente på deg også... (Mye jente her i dag!!)

Jeg aner ikke hvor langt du har kommet i graviditeten, men jeg får inn høsten her. Muligens august? Jeg får inn noe med 16.

Når har du termin?

Skrevet

Hei er helt ny her. Men jeg lurer på om det er lenge til det blir et barn til på meg. Har så lyst på en til, men ser ut som det er vanskelig. Og eventuelt kjønn. Har en gutt født i 2006:) Selv er jeg født 01. 11.82

Kan noen vær så snill å spå meg?

Skrevet

Så artig!! Har termin 24 august, så det var jo ganske så nære!!! Takker!!

Skrevet

Ups.. klarer ikke begrense meg :)

Datteren er mørkeblond med bølger/krøller og er et sjeldent vakkert barn faktisk. Hun ser faktisk ut som en av gode og runde englene man ser på bilder...

Hun har allerede begynnt å være litt storesøster og koser veldig med den lille i magen.

Faren ønsket seg veldig en gutt men det viktigste er at barnet er friskt selvfølgelig :)

Takk fra oss og god sommer! :D

Skrevet

Da kan det hende du kommer litt før termin, da :))

Skrevet

Hei Sanna:) Ville bare takke for super tilbakemelding på mannen min og musikken her:) Du er så "kobla på" at jeg bare må legge meg inn her for å se om du får opp noe spesielt her idag;) Klem

291266 meg

170564 han

Skrevet

Får inn en gutt til på deg. Det er også muligheter for et 3. barn. Da får jeg opp jente.

Jeg får opp slutten av året på deg. November/desember. Skulle ikke forundre meg om dere kan servere nyheten til familie og venner til jul!!

Bruk sommeren og høsten til å forberede kroppen til graviditeten. Lad batteriene og vær litt i aktivitet.

Jeg får inn noe med kneet ditt. Har du en kneskade? Muligens v.side.

Lykke til!! :)))

Skrevet

Jeg er født 11.10.88

han er født 17.10.85

gravid med første :) termin 1.desember.. Hva ser du ?

vil vi klare å få flere ? evt kjønn ?

Skrevet

Kan du spå meg på jobb og graviditet igjen Sanna? 240885

Skrevet

har jeg ikke sett på deg tidligere?

Skrevet

Tusen takk:) Har en del problemer med beina mine. Og en del vondt i kneet. Takk skal du ha:)

Skrevet

Du sa du skulle ta kontakt når du fikk internett igjen... på privat melding :)

Skrevet

Hei tid til meg også? Har laget en tråd fra før her jeg spør deg, men kan jo spørre her og gi deg mindre info!

Graviditet?

Jobb?

Parforholdet til meg og kjæresten?

f.230982

Setter stoooor pris på hvis du har tid og skal gi deg tilbakemelding! :)

Skrevet

Hei.

Hadde satt stor pis på om du hadde tatt deg tid til å spå meg også?

Har vært og er enda veldig nervøs når det gjelder denne graviditeten.

Hadde da vært veldig kjekt å fått noen svar.

Kjønn? jobb? parfohold osv.

Jeg er født 090390 og han 190489

Har føreløbig termin 13 desember

Skrevet

Det stemmer sikkert... Bare synes navnet/nicket ditt var så kjent :)

Jeg synes det er litt vanskelig å komme inn på deg... Skal se om jeg får noe ut av kortene her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...