Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Er medlem i en bokklubb hvor jeg får tilsendt bøker stadig vekk, og jeg har muligheten til å returnere de jeg ikke vil ha. Må jeg fylle ut angrerettskjema for hver bok jeg sender tilbake da?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Det enkleste er jo å avbestille før du får dem i posten, så slipper du stresset med å levere dem tilbake:) Men for å sende tilbake noe du ikke vil ha så har jeg aldri fylt ut noe skjema, bare skrevet retur på emballasjen som pakken kom i, putter det inn i en ferdig-frankert konvolutt i A4 format (koster ca 30 kroner, det må du betale selv) og sendt i retur til bokklubben...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Om jeg glemmer å avbestille en bok, setter jeg bare et kryss over navnet mitt og skriver "retur". Så poster jeg den bare:) Aldri fått noe problem med å ikke betale porto, selv om de på posten sier at man skal det om man går til skranken.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har fått regning på portoen etter å ha sendt boka tilbake uten å betale porto, men det er sikkert ulik praksis i de forskjellige bokklubbene:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Ok Hvordan avbestiller jeg på forhånd da? HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Hmm. Mener du at du får bøker som du ikke avbestiller, hele tiden? :oP Bokklubben jeg er medlem i kan man avbestille på nett, dette må jeg gjøre hver 3. uke, hvis ikke blir jeg veldig rik på bøker, men fattig på penger, hehe.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Hehe, jeg satte meg ikke så godt inn i det da jeg meldte meg inn Får undersøke litt på sidene dems. Får du vite via en postboks hvilken bok som blir sendt nestegang da? HI
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Se der ja! Jammen kan man avbestille. Da har jeg nettopp spart meg for 350kr til.. hehe. Huff, så pinlig jeg er medlem i bokklubben.no - er det faste datoer for når de sender ut, eller må jeg bare følge med med jevne mellomrom for å avbestille? hi
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 du får da vel et blad i posten eller en mail som presenterer månedens hovedbok vel?? så da er det bare å avbestille ved å logge seg inn på bokklubben eller ringe... koster 50 kr å returnere og det står i vilkårene at du må dekke det selv
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Vet ikke om det er faste datoer, men det er ca hver 3.uke... Så om du sjekker et par ganger i mnd skulle det gå greit:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Jeg får verken blad i posten eller mail jeg. Men ser den blir presentert på nettsiden, så da får jeg vel begynne å avbestille der Takk for svar jenter! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå