Gjest Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Idag er det endelig vår tur til å møte vår lille på ultralyd. Håper den lille er frisk og rask, og jeg håper veldig på å få vite hvilket kjønn vi venter denne gangen. Har skikkelig guttefølelse, men har ikke turt å kjøpt inn noe blått enda så nå får vi se =) Flere med ultralyd idag ? =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Masse lykke til på UL i dag:=))) GLED deg masse. Det er jo bare en ubeskrivelig fantastisk opplevelse. Jeg er i dag 21+4 og jeg hadde så guttefølelse. Men det stemte ikke på meg, for legen sa at det er ei jente i magen min:=) Bare hun ikke tar feil av kjønnet nå da. Hehe. Selv om det er det samme hva jeg får såklart.
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Tiny Surfer masse lykke til!!! Gravid 30 ja det er en helt utrolig følelse Såklart det er det samme hvilket kjønn det blir , men jeg har et barnerom som venter på å bli fylt opp i en bestemt farge i fokus .. Bør vel kanskje være litt forsiktig, men det er jo sååå herlig å ordne istand =) De kan jo ta feil av kjønnet ja, men dette blir nok ikke den siste ultralyden jeg tar dette svangerskapet... Gratulerer med jenta i magen =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg får også flere Ultralyder pga svangerskapdiabetesen jeg har nå. Så jeg skal på ny Ultralyd den 5 juli. Så da får jeg nok bekrefta om det virkelig er ei jente. Men regner med at det er riktig, for bebisen sprika godt og legen så ingen tut. Og da var jeg i uke 20 og da er jo kjønnet blitt veldig tydelig. Hun zooma til og med rett i inn i mellom beina. Hehe. Blir spennende å høre hva du får og om magefølelsen din stemmer. Masse lykke til:=))))
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Ååå for en fantastisk opplevelse!!! Verdens herligste jordmor som tok seg god tid med oss, og kunne fortelle oss at vi venter en helt frisk liten jentebaby =) Fikk helt sjokk jeg da jeg var så forberedt på at det skulle bli en lillebror =) Men superkoselig med en av hvert kjønn, føler meg som verdens heldigste =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Kjempe masse GRATULERER med vel overstått UL og ei prinsesse i magen:=) Da stemte heller ikke magefølelsen din. Hihi. Sånn som meg. For jeg var så sikker på at det var gutt, men jammen tok jeg feil ja. Da får vi begge jente:=))))
Jenny-penny Skrevet 17. juni 2010 #9 Skrevet 17. juni 2010 Vært idag! HERLIG, alt var bra og vi venter en liten jente til. Veldig koselig, og storesøster er i ekstase!!
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk! Ja, den magefølelsen min + alle typer kjærringråd har virkelig slått feil =). Vi får nå håpe at det er jenter som kommer ut også da =) Hehe.. Hvis ikke står det i fare for å bli en veldig femenin gutt =) Haha..
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 17. juni 2010 #11 Skrevet 17. juni 2010 Hehe..*ler* Ja ikke sant. Du får også flere Ultralyder framover??? Jeg skal på ny UL den 5 juli. Så da skal jeg jammen meg få legen til å finne ut at det virkelig er ei jente..Så jeg blir enda mer sikker. Dette blir en annen lege som skal utføre Ultralyden. Kanskje hun sier gutt. Haha. Da kommer jeg til å bli mega forvirra. Vi får satse på at de sa rett nå da. For nå er jeg liksom innstilt på at det blir ei jente. Men skulle det komme ut en gutt, så blir jeg såklart like glad.
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #12 Skrevet 17. juni 2010 Jeg får dessverre ikke ultralyder , men jeg betaler gledelig for private:).. Har allerede betalt for 3 så det blir nok hvertfall en 3d ul etterhvert så får vi se =) Spennende den 5 juli igjen da, er liksom noe med at man innstiller seg på hva man får.. Men bare det er en baby som kommer ut så bli jeg glad altså =) Gratulerer til deg også Jenny- Penny kunne ønske gutten min var stor nok til å skjønne hva som egentlig kommer til å skje fremover =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 Ja det viktigste er jo at alt er bra med babyen. Utrolig hva vi gjør for den lille i magen:=) *smiler*. Er så betryggende å se den lille på Ultralyd. Men å få høre hjertelyden er også betryggende. Da vet man at det er liv i den lille. Håper tiden går fort nå fram til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå