Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Del Skrevet 17. juni 2010 skal kjøpe tfk vogn, men er så ekstremt usikker på om jeg skal prøve og få tak i Multi x baggen, eller om jeg skal gå for den vanlige hardbaggen....? fordelen med multi x er jo at jeg kan ha ungen mot meg en stund lenger... men hvor lenge? er den noe spesielt lang, slik den holder lenger enn 8-10 mnd? er den like lun og pen og se på som den vanlige baggen? vill jeg få bruk for den eller føler jeg det er ok å ta ibruk sportsdelen når hun er ferdig med bag? Noen som har noen innspill som kan gjøre det lettere for meg og velge? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141990182-multi-x-eller-vanlig-hardbag-til-tfk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tremo Skrevet 17. juni 2010 #2 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg brukte vanlig bag fra januar av og frem til i mai. Jeg var veldig fornøyd, og kunne brukt den lengre størrelsesmessig, men da prøvde jeg en multi x en uke. Babyen min var da ca 4 mnd, og elsket det å kunne sitte opp litt i baggen sin. Multi x baggen er faktisk litt mindre, men jeg har likevel bestilt baggen for å bruke den til over sommeren. Min gutt er litt lang, og med sine 5 mnd er han allerede for lang i overkroppen til sittedelen, men det går fint å bruke baggen med ryggstøtte. Utseendemessig synes jeg multi x er fin, men ikke så stilren som den originale. Tror multi x er litt mindre lun, men skulle jeg fått en ny baby nå, så hadde jeg gått for multi x fra starten av. Men den holder nok ikke til babyen er 18 mnd, slik de reklamerer for. Iallfall ikke til min 70 cm lange gutt på 5 mnd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141990182-multi-x-eller-vanlig-hardbag-til-tfk/#findComment-141994109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå