Gå til innhold

Multi X, eller vanlig hardbag til tfk?

Anbefalte innlegg

skal kjøpe tfk vogn, men er så ekstremt usikker på om jeg skal prøve og få tak i Multi x baggen, eller om jeg skal gå for den vanlige hardbaggen....?

fordelen med multi x er jo at jeg kan ha ungen mot meg en stund lenger... men hvor lenge? er den noe spesielt lang, slik den holder lenger enn 8-10 mnd? er den like lun og pen og se på som den vanlige baggen? vill jeg få bruk for den eller føler jeg det er ok å ta ibruk sportsdelen når hun er ferdig med bag?

Noen som har noen innspill som kan gjøre det lettere for meg og velge?

Fortsetter under...

Jeg brukte vanlig bag fra januar av og frem til i mai. Jeg var veldig fornøyd, og kunne brukt den lengre størrelsesmessig, men da prøvde jeg en multi x en uke. Babyen min var da ca 4 mnd, og elsket det å kunne sitte opp litt i baggen sin. Multi x baggen er faktisk litt mindre, men jeg har likevel bestilt baggen for å bruke den til over sommeren. Min gutt er litt lang, og med sine 5 mnd er han allerede for lang i overkroppen til sittedelen, men det går fint å bruke baggen med ryggstøtte.

Utseendemessig synes jeg multi x er fin, men ikke så stilren som den originale. Tror multi x er litt mindre lun, men skulle jeg fått en ny baby nå, så hadde jeg gått for multi x fra starten av. Men den holder nok ikke til babyen er 18 mnd, slik de reklamerer for. Iallfall ikke til min 70 cm lange gutt på 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...