Gå til innhold

bestille vogn hos bikeshop

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle bestille tfk joggster twist med hardbag idag og funnet ut jeg har lyst å bestille fra denne tyske nettsiden, da jeg vil spare noen tusen fremfor å handle den i butikk i Norge.

Dere som har handlet der, hvordan foregikk betaling? Jeg legger inn allt jeg skal på nettsiden og ser det er bare og trykke send bestilling. jeg har forstått jeg får ordrebekreftelsen samt betalingsspesifikasjoner på nett`? kommer dette på tysk? er det lett å forstå hvilke nummer ol. jeg skal putte in hvor i nettbanken for meg som igrunn ikke kan tysk:P?

på mailen du får om betaling, har de der trukket fra 19%moms? ser ikke at de har gjort dette inne på nettsiden når jeg betaler???

håper noen kan svare meg så jeg kan få bestilt:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141990166-bestille-vogn-hos-bikeshop/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

det er superenkelt å betale. Du får all informasjon du trenger. de trekker fra den tyske momsen når du får betalingsinformasjonen. Du får et noe som heter bic og ibankode, så er det bare å gå i nettbanken og betale. Når det er gjort så har du varene på døra innen en uke. Jeg var superfornøyd med service og alt da jeg bestilte hos de.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...