Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig glad da jeg fikk en positiv test på badet for 2 timer siden!!

Var gravid for 2 mnd siden i litt over 5 uker, men fikk blødning og aborterte rett etter samleie... så litt forsiktig med samleie denne gangen...

Noen som har opplevd det samme? Med dette blir kjempespennende, og jeg krysser fingrene for at vi klarer det denne gangen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid i mars. Aborterte i april. Og ble gravid igjen i mai... Samleie hadde ingenting med min abort å gjøre, så det har jeg ikke brydd meg noe om, men det stopper seg selv litt når kvalmen kommer... :)

Husker aldri akkurat hvor langt jeg er på vei, men ca 6+3 tror jeg... Sist mista jeg da jeg var ca 6+2... Så den magiske grensa er nådd, og nå er det straka vegen til mål!! ;)

Lykke til hvertfall!! :)

Skrevet

Høres ut som vi har hatt en ganske lik opplevelse- så lykke til videre du og! :)

Skrevet

ble gravid i fabruar, mista i mars og ble gravid igjen i april :-) dette var i fjor så jeg har en nydelig jente på 4 mnd og 16 dager :-) og nå er det pån igjen :-) var det noen som sa fruktbar?? :-) det går som regel fint andre gangen... :-) odsen er mye mer på din side nå.. lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...