Gå til innhold

er det ikke noe de kan gjøre mot tette eggledere??

Anbefalte innlegg

kommer fra gyn i dag, som sier at mest sannsylig er eggleder tett her og...

er det ikke noe de kan gjøre mot tette eggledere??

jeg må selvfølgelig vente en evighet (føles det som ihvertfall) før jeg får svar...

og hvor mye koster det evt md ivf når man blir henvist noe sted??

uff hodet er fullt av spørsmål, og hjertet er fullt av skuffelser..

Fortsetter under...

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener eggledere kan aapnes ved laparaskopi? Var det en tett eggleder eller begge? Hvis det "bare" er 1 er det hvertfall haap, jeg har bare 1 jeg, og min gyn mener det ikke skal vaere til hinder (vel, vi sliter veldig da, har proevd i nesten 3 aar, men det er ikke nodvendgvis pga det det ikke klaffer...).

Skjoenner du er skuffet, men ikke gi opp! Kanskje google litt rundt for aa se om du finner mer info?

Lykke til :)

hm... jeg trodde det var lapraskopi jg skulle ta når de setter inn kontrast jeg... men legen min er ikke norsk igod, så skjønte faktisk ikke alt....

ja har bare en eggleder jeg også... :( mistet den andre i exu i fjor pga tett eggleder.....

begynner nå å bli forberedt på at vi må til med ivf... men håpet om å klare det selv er stort....

Jeg mistet og egglederen min i xu... Heldigvis ser det ut som den andre er aapen, tok HSG rontgen for noen mnd siden og det saa bra ut..

Uff, vet ikke helt jeg, er dessverre ingen ekspert paa dette men haaper noen andre kan hjelpe deg :)

• 4 uker senere...

Jeg tror jeg har tette eggledere også, kanskje, pga tidligere betennelser. Gynekologen min sa at man ikke tar sånn røngten og kontrastvæske lenger? Syns det var merkelig, er det ikke stadig vekk folk som gjør her på dette forumet? Hun sa at lap var eneste aktuelle alternativ?

• 4 uker senere...

Er bare inne å sniker her, siden jeg "bodde" her så lenge selv..

Tette eggledere kan åpnes ved laparoskopi!

Ble selv gravid 3 måneder etter inngrepet. Hadde ikke tette eggledere, men sannsynlig har det vært noe grums der som ødela for oss.

Lykke til alle sammen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...