Blåbærmuffin Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei. Samboeren min og jeg ønsker å bli gravide, men han steriliserte seg for 4 år siden. Nå har vi vært på konsultasjon på Volvat og har bestemt oss for å gå for refertilisering. Siden det er en komplisert operasjon, og mye som står på spill hadde det vært fint om noen kunne tipse oss om flinke (og hyggelige) kirurger i østlandsområdet. Vi har spart penger en stund, så vi skal klare å betale for en som er flink. Jeg er snart 36 og har ingen barn (har heller aldri vært gravid eller prøvd å bli det), men siden mor og bestemor har 4 hver håper jeg at sjansene er gode for meg... Blir glad hvis noen har noen navn på leger til oss, for vi ønsker oss så veldig barn sammen, og jeg føler vel at alderen ikke er helt på min side....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hei. Dr Klem i Arendal. Driver privat og er en av landets dyktigste. Stod akkurat et svært stykke om han i Agderposten. Han har kunder fra utlandet og ellers i resten av landet her. Tror det koster 17000, og mannen din har en meget god sjanse så sålenge det er under 10 år siden. Lykke til.
Blåbærmuffin Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 Takk for tips, nå har vi bestilt time:) Mye bedre service og hyggelige mennesker hos Klem enn på Volvat. I tillegg blir det nok minst 10 000 kr billigere, for på Volvat kostet det 30 000 pluss 1500 for konsultasjon. Nå venter vi i spenning på høsten og operasjon.....
Loony Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Å supert jenter! Dette skal jeg sjekke ut med en gang. Vi har akkurat testet negativt etter 6 forsøk med tese og har nå bestemt oss for å gjennomføre refertilisering. Dessuten bor vi i nærheten av Arendal. Er det lang venteliste tro? Og hvordan går det med dere Blåbærmuffin? Loony
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå