Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt eller begynt å bruke mammabukser?

Mine er begynt å bli ubehagelige å ha på, jeg får lukket de igjen men det er ubehagelig å ha de på lenge.

Er uke 8 og synes det er litt tidlig jeg......?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det samme som deg. Tidlig, men tror det hadde vært mer behagelig. Har akkurat lagt ut spørsmål om hvor jeg kan få kjøpt pentøy.. Noen tips? Ellers er jo tights og tunika gode klær for oss som er i "vokse"fasen...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er i Uke 7 nå, kan bruke mine bukser enda, men jeg kjøpte ei dongeri mamma bukse med sånn strikk i nå for et par dager siden, sånn at jeg har ei å bruke, når jeg ikke greier å ha mine vanlige bukser på.. har jo vanlige leggings som går på uansett, men kjekt å ha ei finere dongeri bukse også.. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er bare i uke 5 , men jeg vil ut å kjøpe meg noen mammabukser i morra :) Mange av de er ganske mye bedre å ha på enn de buksene som er litt lavere i livet :)

Skrevet

Jeg er bare i uke 5 , men jeg vil ut å kjøpe meg noen mammabukser i morra :) Mange av de er ganske mye bedre å ha på enn de buksene som er litt lavere i livet :)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg passer ikke tights, noe som er veldig dumt. Tenkte vel kanskje kjøpe en gravidbukse til høsten når skolen starter og jeg må kle meg mer ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...