Elsie84 Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Gutten min har blitt så sår i lysken, har prøvd både potetmel og sinksakve uten at det hjelper, har begynt med inotyol og det fungerer ganske bra men så kommer det tilbake.. tror det er fordi han er rund og det er varmt ute... men huden flasser liksom av når jeg vasker han hva gjør dere andre som har bebier som har det slik? jeg lar han også lufte seg med stumpen bar på et hånkle i stua men merker ikke at det blir noe bedre av det..
Snupi27 Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 hei jeg hadde besøk av jordmor i går og hun snakket akkurat om det problemet.. hun sa at om ikke sink eller potetmel osv funket så kan det være sopp. om man var i tvil kunne man komme på helsestasjonenå sjekke det.. man får salve reseptfritt på apoteket for sopp..
Elsie84 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Nå har jeg smurt på canesten håper det fungerer! Tusen takk for tipset!
_ThEoMaMmA_ Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 min gutt var også sånn i lysken...jeg smurte og smurte med sårsalver og værre ble det stakkar....men da jeg hadde på canesten ble det borte etter et par dager:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå