Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var i går på sykehuset og igjen ble det en lang dag.

Hcg viste bare 4000 så da var det jo avklart at dette blir det defintivt ikke noe av. På ul kunnne hun nå se et litt klarere enn forrige gang, at det var noe i livmoren, men det så ikke ut som det burde gjøre og hun sa det var en missed abortion(eller hvordan nu det skrives...) Så hun foreslo utskrapning og siden jeg hadde fastet og var innstilt på det så endte det med det. Måtte vente helt til kl 6 på ettermiddagen, så sulten og tørst var man, men ville bare få det overstått.

Siden det ble så seint og jeg ikke hadde mulighet til å komme meg hjem, overnattet jeg på sykehuset til i dag. Det var litt tøft må jeg si for jeg var innlagt på føden og det var bare store mager rundt meg og ny fødte babyer der. Våknet jo flere ganger på natta av babyskrik og må inrømme at det var litt i tøffeste laget, så det ble feldt noen tårer inni mellom:(

Inngrepet gikk høvelig greit, det vil si at hun hadde plagdes, det var trangt og vanskelig å komme til, skulle fått en åpning på 8mm men fikk kun 7mm og det var minimum så hun hadde ikke fått bruke den maskinen dem bruker, men måtte bruke en hand instrument (curette)

Men hun sa at hun hadde vært nøye og trudde hun hadde fått ut alt og at det så ut som det var en missed abortion, men at dem skulle sende det inn og ta prøver for å være helt sikker.

Var en liten fare for innfeksjon, men det ser nå ut til at det skal gå greit. Jeg nevnte at jeg var konisert at det var kanskje derfor hun hadde plagdes, og hun sa at hun hadde tenkt tanken pga utsende på livmorhalsen men så synes hun den var så lang så hun hadde slått det i fra seg. Jeg har vært litt engstelig pga den, dersom jeg skulle bli gravid og den var litt kort at dem kanskje måtte sette en sånn cerlage på, men da sa hun at det kom nokk ikke til å bli et problem om jeg ble gravid for det var så vidt hun fikk åpning der. Så det var nu godt å høre;)

Har hatt en veldig positiv opplevelse med den fantastiske legen jeg hadde der, hun var bare helt utrulig og ordnet med det meste, forklarte og tok seg god tid til alt og veldig menneskelig:) Hun sa når jeg kom til timen at hun måtte innrømme at hun og mannen hadde "baksnakket" oss, dem hadde synes vi var så koselige og søte i lag så dem hadde ønsket at det skulle gå bra for oss:) Måtte fortelle henne at vi hadde sagt akkurat det samme om dem, for noen dyktige og koselige leger:)

Så som dere forstår så har dette vært en kjempe tøff runde for oss,men vi har jo "vist" at det ikkke var helt som det skulle fra start av og det demper jo gleden og forventningen. Det var veldig trist i går, men det ble endelig en avslutning og med de fantastiske legene så ble det oppi det hele ikke en så grusom opplevelse, men noe man kan leve med;)

Er sykemeldt ut uken så skal bruke dagene på å sørge og slappe av så kommer vi sterkere tilbake med nye forsøk etter sommeren.

Det siste jeg tenkte da jeg forlot rommet i dag, var at dette er en utrulig koselig avdeling og hit skal jeg tilbake, men da er det jeg som skal ligge på rommet ved siden av med en skrikende baby i lag med meg og det føltes veldig godt:)

Ble litt langt dette innlegget men, men...

Atter en gang tusen takk alle sammen for en fantastisk støtte, dere er bare de beste jentene i verden!!!!

Stor klem!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141989234-da-har-vi-f%C3%A5tt-en-avslutning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg en fin og avslappende tid framover. Ta godt vare på deg selv, og samle mye og nye krefter. Har tenkt mye på deg. Du har hatt det tøft lenge nå, så nå håper jeg virkelig at du klarer å koble av og fokusere på det positive i livet ;-)

Huff, fikk en klump i halsen da jeg leste dette! Forferdelig trist, men enda godt at dette nå fikk en ende selv om det ble som det ble. Du har jo også sagt det selv hele tiden at dette ikke kom til å gå bra.

Synes det er helt forferdelig at de legger folk som nettopp har vært gjennom en abort inn på fødestua! Det er vel tungt nok i utgangspunktet om man ikke skal ligge å høre på babyer som gråter i tillegg. Det må være en tøff opplevelse, og jeg skjønner godt at det ble felt noen tårer!!

Ta vare på dere selv nå, kos dere i varmere strøk og kom sterkt tilbake igjen!

Klem:-)

Du må ha en helt spesiell evne til å sette ord på ting, og å finne styrke når det er vanskelig. Må jo tære veldig på kreftene det dere har vært med på denne ¨våren.

Til høsten må det gå bra, det tror jeg på:)

Kose dere i sommer.

Annonse

uff dette var trist,jeg hadde virkelig håpet at du skulle slippe dette på alle måter...var tøft å lese dagen din, også er jo jeg ikke mindre hormonell heller da*mumle*

uansett bruk tiden til å slappe av og ikke minst kose dere masse på ferien sammen, den har dere fortjent nå etter alt som har skjedd, sjøl om jeg heller skulle sett at du gikk med en voksende mage denne gangen.

kommer til å komme innom på høsten for å se etter deg, må jo følge med=)

jeg skal i ilden med ks den 14. juli og kvir meg som en unge, men for all del skal ikke klage, det du har vært igjennom er rett og slett umenneskelig, synes du er rå tøff og ikke minst sterk som har gått igjennom dette så pass bra.

*sender over mange gode tanker og klemmer*

Som jeg har sagt tidligere, kjære du, så er dette så ufattelig trist lesning... :-( hadde håpet på et positivt utfall i det lengste, men... sikkert godt å få det overstått nå, det har vært noen ufattelig følelsesmessige uker og en thriller som aldri så ut til å skulle ta slutt.

Godt at du er sykemeldt så du får tatt deg tid til å sørge, for det er viktig for å komme seg videre. Så får du og mannen nyte sommeren så er du tilbake for fullt til høsten, for DA sitter den der den skal!

Det er iallefall godt å bli møtt av mennesker som viser forståeles i en sånn situasjon, og spesielt tøft måtte det være å ligge på fødestua.

Jeg ønsker det en superflott sommer og så ser jeg deg tilbake til høsten, fit for fight :-) Ta vare på hverandre nå, du og mannen ♥

mange klemmer til deg

Hei igjen kjære deg...

Felte også noen tårer når jeg leste historien din, og føyer meg inn i rekken av hva alle de kloke kvinner har sagt over her.......

Ønsker deg også en fantastisk fin sommer, koz deg masse og samle krefter til høsten og ny prøving........

Ord blir litt fattige, så jeg sender deg bare mange tusen varme klemmer og sier jeg tenker på deg:)

Blir helt rørt jeg av alle gode og trøstende ord;) Får tårer i øynene av å lese innleggene fra dere!

Nå blir det sikkert fryse forsøk neste gang, men tror ikke det blir før i september-oktober, i mellom tiden skal jeg og mannen kose oss masse i sommer og nyte ferien i Hellas:)

Jeg tar nokk nå en pause fra BIM nå, og kommer sterkere tilbake til høsten! Jeg kommer selgsagt til å komme innom her og på gravide slitere for å følge med hvordan det går med dere som har termin snart og til de andre som jeg har hatt kontakt med som skal i nye forsøk;)

Tusen takk for alle som har støttet meg, det har betydd masse!!!

Ønsker alle som er gravide nå lykke til, og til dere som må igjennom flere forsøk så møtes vi kanskje igjen til høsten og da skal vi få til mange flotte ivf babyer!!!!!

Stor sommer klem til alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...