Maigutt07 + maijente10 Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har jo en sønn fra før, men dette husker jeg ikke...
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Baygymmen var intressant fra 1,5 mnd, og ranglene er ikke så veldig intressante enda,men det kommer seg det og tenker jeg. Han er 3 mnder nå.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Har nettopp leita fram babygymmen til vår 2mnd.baby. Den er absolutt interessant men ho klarer ikkje å gripe/dytte på leikene enda.
ett til! Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 babygymen var populær fra 1,5 mnd gammel,men rangle ble ikke interessant før han nærma seg 4 mnd og kunne holde den ordentlig:)
Andrea3 Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Min på 2 mnd har ligget under babygymmen helt fra han var nyfødt. Han leker og slår på lekene nå. Har også begynt å gripe etter ranglen og i dag førte han den til munnen for første gang. Sikkert litt forskjellig det der, men det er lurt å starte tidlig med babygym, de er jo veldig tidlig fasinert av farger og kontraster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå