astronauten11 Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei alle sammen. Er idag 10+2 og de siste dagene har kvalmen avtatt og brystene føles ikke ømme og hovne lengre. Er det vanlig at symptomene avtar på denne tiden? Er nok litt overnervøs om dagen, grunnet en MA sist gang jeg var gravid. Kjenner etter symptomer hver dag...Må legge til at jeg var på ultralyd for en uke siden (9+2) og da så alt fint ut. Hadde blitt veldig glad om noen kunne berolige meg litt.
magica78 Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde bare symptomer i noen uker jeg i uke 4-7 ca, nå er jeg akkurat som før, bare litt vel lett for å grine:) Det må jo mere til for at noe skal være galt tenker jeg, man må jo blø og ha noen smerter hvis man mister, prøv å ikke vær så nervøs for alt, nyt det istede:)
KmammaK Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Hei jeg er 10+1 i dag:) og jeg gikk akkurat å tenkte på det samme i dag, syns jeg var så oppblåst og så så innmari gravid ut i forrige uke, ømmere og føltes større bryster og alt sånn der.. nå er jeg egentlig bare ikke noe, så klarer jo ikke la være å tenke at noe er gærnt.. men det er jo sikkert ikke det:) godt å høre det er flere!
G&G Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Hei du Jeg er 11+4 å har hatt ett veldig enkelt svangerskap så langt. Stort sett bare ømme bryster. Det ga seg også i uke 10. Leste ett eller annet sted at brystene vokser mest de tre første månedene da det da melkekjertlene dannes, så det er vel det som gjør de ømme. Om UL i tillegg er viser at alt er fint synes jeg du skal kose deg med frøet i magen å nyte livet:-) Ingen vits i å ødelegg en så fin tid med bekymringer. Lykke til videre Klæm
Elax Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg lurer også på det samme. Er 10 uker imårra, og nå har brystene plutselig "synki sammen", er ikke så harde og spente som de har vært tidligere. Er også mindre kvalm. Hadde en SA i mars, og da var det akkurat likt, bare at jeg blødde. Så nå er jeg livredd for at jeg har en MA. Skal til ultralyd imårra, håper på det beste og at det bare er en naturlig forklaring på at symptomene avtar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå