Gå til innhold

Er halvveis og har gått opp...kg

Anbefalte innlegg

Ser at det er en tråd om dette på 2.trimester, men er nysgjerrige på hva vi på 90+ har gått opp. Vi legger kanskje på oss mindre enn de som er normalvektig?

Jeg er i uke 21 og har gått opp 3,5 kg. Har gått på Grete Roede kurs hele svangerskapet og tenkte å fortsette til jeg har nådd trivselsvekten. Har (selvfølgelig) hatt noen utskjeielser underveis, men hjelper på å møte på veiing en dag i uken.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141988657-er-halvveis-og-har-g%C3%A5tt-oppkg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 23 nå, har gått opp 4 kg fra første svangerskapskontroll (gikk ned ca 4 kg i første trimester så teller fra starten av andre trimester). Jeg la på meg nesten 2 kg på en og en halv uke, men nå har heldigvis vekten stått på det samme i en uke, så håper det bare var masse vann eller noe sånt.

jeg startet på 105kg i svangerskapet mitt og nå som jeg er ferdig veier jeg 117kg ca. gikk opp nesten 22kg til sammen... Normalt kosthold, ingen dårlige vaner.. Men pga store smerter i ligamentene og mild sv.forgiftning ble det 9 stillesittende måneder:(

er i gang med vektreduksjonen nå da:) Skal ned før jeg blir gravid med nr 2:-)

Annonse

Jeg er i uke 35 nå og har gått opp 6 kilo.

Veide meg ikke før første kontroll i uke 12, og jeg hadde nok gått ned en del kilo innen da. Var i mer aktivitet og levde utrolig sunt på den tiden. Så kanskje har jeg ikke gått opp mer enn 2- 3 kilo? Sånn egentlig? :-)

Off kjenner jeg blir så lei meg når jeg leser om hvor lite folk har gått opp under svagerskapet! :(

Jeg er i uke37-1 og har til nå gått opp 20kg!!!! :(:( Hjeeeelp!! Men leger sier jeg er et ekstremt tilfelle med FULLE kroppen i vann og hevelse så det meste av kiloene ligger der, så jeg bare håper og ber om at det stemmer :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...