VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Prøvde hostesaften solvipec denne mnd.... Fikk tips av to på jobben som etter mye prøving ble gravid på dette! Funket på meg og! Knallpositiv test i dag! Føler på meg at denne gange vil spiren sitte:)
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Så mange som får positiv test nå om dagene! =) Utrolig moro å lese :-D Gratulerer så utrolig mye til deg/dere også!!! :-) Kos deg massemasse i tiden du nå går i møte:-D Så håper jeg resten av oss kommer etter etterhvert STOR klem fra meg
Tøvsjura Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer så mye! :-) Kan jeg spørre når i syklusen du tok hostesaften?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk begge to.... Har ikke enda gått opp for meg hva som er på tur å skje.... Men ja! Mange positive tester her for tiden:) Jeg begynte å ta en liten slurk morgen og kveld 4 dager før forventet EL og ca 3 dager etterpå! Lykke til:)
Fru Tuttemor Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Gratuleeeeeeeeeeeeeeeeeere sååååå mye :):)::):):):) Masssse lykke til :) Når har du termin da? Jeg har den 23 febraur
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk og gratulere til deg og:) Terminen er 22 februar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå