**synne** Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Var hos legen når jeg var 5+6 på vei pga halsbetennelse. Og da kom det fram pga en operasjon at jeg er gravid. Han tok ta første kontroll og blodprøver osv.. Måtte tilbake på mandag pga halsbetennelsen kom tilbake. Da var jeg 7+4. Fikk beskjed om å komme tilbake i neste uke for ny blodprøve, for det var noe irregulært på den forrige??? Så nå lurer jeg fælt på hva dette kan være for noe. Måtte vente til det var 3 uker siden første blodprøven..Kom såklart ikke på å spørre mens jeg var der, for ble en smule paff.. Alt har jo gått greit tidligere, så dette var nytt for meg.. Har mellom de to legetimene vært på UL (pga blødning) og fått sett av hjertet slår.. Noen som har opplevd lignende?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Vanskelig å si, når man ikke vet hvilken blodprøve du skal tilbake for og kontrollere, om det har noe med infeksjonen eller graviditeten......hadde ringt jeg så slipper du gå sånn og lure:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå