Gå til innhold

HJEPL!!Blør, er 5+5 idag.....

*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye kommer, og er det tegn til at det stopper opp?

Det viktisgte er om du har smerter sammen med blødningene eller i forkant?

Det er ikke gøy for deg å blø, skjønner du blir redd.

Prøv å holde hodet kaldt, det er mange som blør litt i begynnelsen uten at de har mistet.

Klem

Ikke så veldig mye som har kommet. Men litt. Trodde det hadde stoppet når jeg var på do isted,men det kommer fremdeles litt. Kjenner ingen smerter i det hele tatt??

Er skikkelig redd ja... Dette blir en tung ettermiddag/kveld....

Tusen takk bicon.

klem

Bare ta å følg med litt utover kvelden hvor mye som kommer, og kjenn litt etter smerter.

Alså, at du ikke har, eller har hatt smerter er jo et veldig bra tegn.

Det er ikke normalt med en SA uten smerter...

Jeg tror dette går fint.

Men husk, du satte to egg inn, det kan være det ene glapp da, og da er det normalt med en blødning..

Er du veldig bekymra og fortvilt i morgen/fredag, så ringer du legen, det kan være du får komme til UL, men er vel usikkert hvor mye de kan se såpass tidlig...

Ja jeg skal følge med som bare det...kommer til å gå på do i hele resten av dagen og natta. Håper ikke det dukker opp noen smerter. Håper det er det ene eget som har kommet ut...Men kommer det ut i friskt blod da??

Har time til UL 24 juni....håper det bare er en dum blødning og at jeg fortsatt er gravid...

ringer nok legen på fredag hvis det ikke bedrer seg.

For å være ærlig så vet jeg ikke hvordan et mista egg kommer ut, tror det kommer helt an på. Noen kan vel få det ut som i en ganske normal menslignende blødning, andre kan sikkert få det som mer klumpete masse...

Men dette er ikke jeg den beste til å svare på.

Men min SA for mange år siden, den var hvertfall smertefull, og mye blod, mer enn normal mens..

Det går nok veien dette her, det er bare så utrolig kjedelig å måtte få de hersesns blødningene, for en blir bekymra, okke som...

Annonse

Var på do nå. Da var det sluttet og blød. Det var bare litt brunt på papiret...Jeg var inne å bestilte meg gr.tester for sikkerthetsskyld. Så kan jeg teste ifred og ro her hjemme.

Da er det iallefall ikke en SA,hvis ikke smertene kommer senere da? :/

Blod er noe dritt for å si det mildt...!!!!

Må bare informere om at det ikke er noe poeng i å bruke graviditetstester for å teste om du fortsatt er gravid da hcg kan fortsette å være høy i ukesvis etter en SA og således gi falsk positiv test... Når det er sagt hørtes jo blødningen din relativt liten ut og siden du ikke hadde smerter tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye.. Helt vanlig med småblødninger i begynnelsen - slimhinnene blir mer hovne og skjøre når man blir gravid og blør derfor lettere - det er bl.a derfor mange opplever å blø etter å ha hatt sex... Lykke til med graviditeten!

Hei ønsker oss baby, nå ble jeg skikkelig skremt når jeg leste overskriften på innlegget. Heldigvis blødde du ikke så mye, og det har sluttet nå. Da håper jeg at du har blødd nok for denne gang, det hørtes forferdelig ubehagelig ut! Bra tegn at du ikke har hatt noen smerter heller, dette går nok bra :)

Hei, det er ivel kke nå som gjør oss gravide mer bekymert enn blødninger tidlig i svangerskapet. Jeg hadde blødninger ca. en gang i måneden fram til jeg var ca 24 uker på vei i mitt første svangerskap. Var veldig bekymret og redd hver gang. Men jenta mi skal snart feire sin 9 års dag. Så en blødning behøver nødvendigvis ikke å bety at det er noe galt! Men ta det med ro, slapp av mest mulig i de neste dagene. Har du nå mulighet til å få en sykmeldig? Dette skal gå bra!!!

Stor klem

Hei, det er vel ikke nå som gjør oss gravide mer bekymert enn blødninger tidlig i svangerskapet. Jeg hadde blødninger ca. en gang i måneden fram til jeg var ca 24 uker på vei i mitt første svangerskap. Var veldig bekymret og redd hver gang. Men jenta mi skal snart feire sin 9 års dag. Så en blødning behøver nødvendigvis ikke å bety at det er noe galt! Men ta det med ro, slapp av mest mulig i de neste dagene. Har du nå mulighet til å få en sykmeldig? Dette skal gå bra!!!

Stor klem

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Å ta test nå vil ikke gi deg noe svar. Hcg'en vil henge i en liten stund etter SA.

Når det kommer til blødning så blødde jeg fom rd 10 tom 7+4 forrige gang og det ble ei nydelig jente som nå er 2 år.

Jeg blødde alt fra litt i truseinnlegg til at det kom i do. Noen dager var det brunt, andre dager var det friskt blod, mens et par ganger kom det skikkelig mye koagulert også.

Så blod er ikke ensbetydene med at man mister. Den sikreste måten å finne det ut på når du ikke har kommet lengre er å ta blodprøver med 2 dagers mellomrom for å se om hcg-verdien stiger eller synker.

Jeg har også hatt 3 SA før vi fikk jente vår. Når jeg mistet i uke 6 og 5 hadde jeg ikke smerter i det hele tatt, samt at jeg ikke hadde mere blod enn en vanlig mens. Men når jeg mistet i uke 11 hadde jeg masse kramper og sinnsyke smerter.

Men så vidt jeg har skjønt har det gitt seg nå, det er et godt tegn!

Lykke til!

Tusen takk alle sammen :))

Jeg har bare litt brunt på papiret nå. Håper at det er over. Kanksje det var 1 av eggene som kom ut? Satte inn 2.

Har fremdeles skikkelig ømme bryster så det tar jeg som ett godt tegn.

Krysser alt jeg har for at det går bra å at jeg får se et hjerte banke på ul den 24 juni xxxxx

fortsetter jeg og blø så tar jeg nok blodprøver for å måle hcg.

takk igjen alle sammen.

Ønsker oss baby, jeg vil bare si at uansett om blødningen skulle fortsette eller ikke, så synes jeg du skal ta det med ro noen dager. Ikke ta deg ut på jobb, evnt sykmeld deg hvis du har en fysisk anstrengende jobb. Ikke legg for mange avtaler, men slapp av og ta vare på deg selv. Det er nå din bedre halvdel bør komme til sin rett med oppvarting;)

Jeg krysser fingrene for at det går bra!

Hei tofni.

Takk :))

Jeg har ikke blød mer verken i natt eller idag tidlig. Satser på at det er over... Håper ikke jeg har mistet!!! Når vet jeg om jeg har mistet??

Jeg skal bare på jobb ett par timer idag,så det går bra. Elllers så tar jeg helg etter halv 4. Deilig. Skal grille med familien i helgen. :)

Önsker oss barn: det ser ut som du har opplevd det samme som meg, ta det med ro, dette går nok bra. det var nok den ene du mistet, jeg hadde det på samme måte som deg, uke 5+4 kom det litt blod, og det var friskt blod. jeg fikk panikk, og trodde löpet var kjört. men det ga seg fort. og jeg hadde ingen smerter. jeg hadde også satt inn to. når jeg gikk på kontroll noen dager senere, så hadde hcg steget fint, og de kunne se noe som lignet et foster. det kom en liten blödning et uke senere også, og jeg ble redd igjen. så kom jeg på ul uke 7, og til vår store overaskelse fikk vi se et lite bankende hjerte !! =D legen kunne også konstantere at det hadde värt en tidlig graviditet til, og at kroppen holdt på å bli kvitt restene av denne, derfor hadde det kommet blod, og det ville det fortsette med litt i tiden fremover, sa han. jeg var lykkligest i verden den dagen!!! =D

tror du kan slappe av, det virker som det er dette som har hendt med deg:)

jeg har også hatt SA, og selv om det var bare uke 5+2 så blödde jeg mer enn normal mens, og hadde sterkere smerter.

dette går nok bra, kjäre du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...