mandalay Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 De siste dagene har magen blitt veldig stram og hard utover dagen. Føler at livmoren plutselig er flere cm høyere opp. I tillegg er faktisk magemålet 2 cm mer enn på morgenen. Syntes det er litt ubehagelig når magen er så stram. Men strammere skal den vel bli... Andre som føler det samme?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Det er ikke kynnere da? Magen min blir ihvertfall knallhard når jeg har kynnere, men jeg ser også at den blåser seg litt opp utover dagen- slik at den ser større ut og er strammere på kvelden enn om morgenen=)
Tulipan2010 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har hatt kynnere siste uken. Altså magen blir hard, men myk igjen rett etterpå. Men på ettermiddagen blir gjerne magen konstant hard og stram i flere timer, og det kan vel ikke vært kynnere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 hmm, nei, det høres isåfall rart ut- kynnere er mer av-og-på hardt ja.. Kanskje det skyldes luft- livmorens størrelse endrer seg ihvertfall ikke iløpet av en dag.. Jeg merker også at magen blåser seg opp utover dagen, og det gjerne i området over selve livmora (deler av tarmen ligger jo der, så ganske logisk igrunn)- derfor føles magen veldig stram og litt skvist opp under puppene på en måte... Ikke spes digg, men en naturlig del av det å ha en baby der inne, som opptar plass og kooser seg verre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå