Gå til innhold

Dere som vet kjønn....:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer disse teoriene på dere?

Ofte sex og sex på EL dagen som oftest blir gutt?

Og sjelden sex og sex noen dager før selve EL dagen som oftest blir jente??

Er bare nysjerrig på om det er noe i disse teoriene....;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemte på meg, vi venter jente. vi prøvte på dette barnet i 2 år før det klaffet, å den mnd det faktisk klaffet, hadde vi pause mnd fra prøvingen, å hadde derfor kun sex 1 gang. ca 1 uke før el, å jeg ble gravid:)

Skrevet

Stemmer her...sex noen dager før el og venter jente. :)

Skrevet

Jeg har to jenter og tredje gutten på vei, hadde ikke hatt noe å si her :)

Skrevet

Venter nå jente nr 2, og begge gangene hadde vi hyppig sex og sex på selve EL-dagen, så her stemmer det ihvertfall ikke;)

Skrevet

Jeg venter en jente, og vi hadde samleie annenhver dag i perioden da jeg ble gravid. Slik var det sist gang også, og det ble en jente da også. Det er mulig at teorien til HI stemmer for noen, men ikke for oss. :-)

Skrevet

Dytter litt på denne ;-)

Skrevet

Første gang hadde vi sex annahver dag, og det ble gutt. Denne gangen hadde vi sex noen dager før eggløsning, og det blir jente :) Så her stemmer det!

Skrevet

Greia er at guttesædcellene statistisk sett svømmer raskere enn jentesædcellene. Men jentesædcellene lever derimot lenger enn guttesædcellene. Så dersom man har sex i dagene før eggløsning er det større sjanse for å få jente ettersom flere av jentesædcellene da fortsatt er i live når egget blir "tilgjengelig". Har man sex etter eggløsning er det størst sjanse for at en av de raske guttesædcellene når egget først. Men det hele er sikkert basert på gjennomsnittet av raskhet og hvor lenge sædcellene overlever, så det er jo ikke noe sikker metode. Dessuten må man vite den eksakte dagen for eggløsning for å kunne planlegge kjønn ut ifra dette da...

Skrevet

tror ikke på det, tror det er 50/50 jeg. vi skal ha gutt og hadde ikke på selve EL dagen så her stemmer det ikke :)

Skrevet

Hadde forresten dette stemt så ville kanskje alle prøverørsbarn vært gutter, hehe :)

Skrevet

Stemmer faktisk for meg også, sex på EL dagen og blir gutt! :)

Skrevet

Ser ut til at det stemmer på noen men ikke alle..... ;-)

Skrevet

Stemmer her. Prøvde lenge og aktivt på 1. og hadde sex annankvar dag. Det vart ein gut. Denne gongen trudde eg me hadde bomma, fekk el då mannen var vekkreist, og det hadde gått minst tre dagar sidan sex. Men det er ein baby på veg, som dei ut frå ul meiner er ei jente :-)

Skrevet

Hadde sex på EL dagen og det blir en gutt på oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...