Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke om det i det hele tatt er mulig å spå vekt og lengde på babyen som kommer, men er det noen som tar utfordringen og ønsker å prøve seg blir jeg veldig glad :)

Se gjerne også på når den lille kommer til å bli født, og om det blir en gutt eller jente.

Jo flere som spår jo bedre....

Skal skrive ned alle svar jeg får og oppdatere når jeg har født, så vanker det en liten premie i posten på den/de som kom nærmest ;) hehe

Dette er bare for gøy og jeg forstår at det kan vere vanskelig å se vekt og slikt når man spår i kort, men det er jo så mange flinke jenter der ute så skader jo ikke å spørre :)

Min fødselsdato er 31.01-1986

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg fikk opp 3020g og 50 cm.

Jeg tror det blir jente.

Lykke til!

Skrevet

Sanna: Ååååh, ei lita tulle da jo :)

Blir veldig spennende å se om det stemmer ;)

Skrevet

Utfordrer flere til å prøve seg her :)

Dette er jo så spennende...

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg vert på UL og har fått beskjed om at det er en liten gutt i magen :)

Skal tilbake igjen om 2uker å blandt annet se på hjertet og litt forskjellig ettersom jordmor ikke fikk kjangs til det sist, da prinsen vår var turbo i magen :P

Håper VIRKELIG det fremdeles er en gutt ved neste UL, ettersom jeg allerede har kjøpt inn en del i blått ;)

Klarer jo ikke styre meg når det er så masse fiiiint i butikkene <3

Er det noen som har lyst å prøve seg på å spå vekt og lengde på gutten vår?

Når blir han født?

Har termin 4.desember utifra UL'en :)

Skrevet

får opp en gutt på deg og han at han er rundt 3756gr og 52cm

Skrevet

Blir spennede å se hvem som kommer nærmest. Kom med en tilbake mld så fort du veit noe mer ;)

Husker du hva jeg tippa? Ikke skriv det her nede ennå,vent litt med det ;) Ha en super lørdags kveld.

Skrevet

rosene: Jeg kan ikke huske at du har tippa vekt og lengde på gutten ennå, men er veldig interessert i å høre hva du tror :)

Har sendt deg en mail ;)

Skrevet

Tippe vekt og lengde på en aen tråd. Men jeg kan se på deg igjen jeg veit du. Dette blir spenende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...