Gå til innhold

Hva er prisen på båtreise (dfds) for to voksne og ett barn, tur-retur Oslo_København, med to netters overnatting på hotel. (ikke tivoliinngang)

Anbefalte innlegg

har så lyst til å dra dit igjen med mann og barn.. var der for to år siden med min mor og hennes samboer.. men husker ikke prisene... noen som vet?

vi har da ikke tenkt å dra tilbake til oslo etter 7 timer i havn, men overnatte to netter på hotell, og så ta båten hjem igjen..

og tenker ikke da på inngang til tivoliet der nede.. vi tar tusenfryd her hjemme. det får holde det ;D tror jeg ;)

Fortsetter under...

Det er sikkert like fort gjort å sjekke prisen for aktuelle datoer på www.dfds.no som å vente på svar fra noen som tilfeldigvis har kjøpt billett i det siste ;)

Jeg blir helt matt når folk spør om slikt..... Det tar deg 2 min å sjekke dette på dfds nettside! Vil du at vi skal gjøre det for deg??????

Stakkars deg 14.48 som blir så matt av at folk spør om slikt! Herregud,er vel bare til å lavære å svare da!

Eller sleit du deg helt ut nå??

Annonse

Kjære vene jenter, om nettsiden til dfds hadde virket i dag, så hadde jeg ikke spurt dere... jeg har prøvd å bestille billetter derfra i dag fra både pc'n og mobilen min, men man kommer ikke inn på betalingssidene.. får heller ikke sjekket priser..

så ingen grunn til å være så høye i hatten her...

så jeg spør igjen.. er det noe som vet?

1 Dobbeltrom med 2 ekstrasenger i 2 netter på *** Dgi byens hotel Copenhagen samt 1 bil og firesengs lugar tur retur koster kr. 5.625,00 i midten av juli.

http://www.dfdsseaways.no/reis_med_din_partner/storbyferie/storbyferie

Og alle sidene til dfds virker nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...