Gå til innhold

Nå spør jeg kanskje helt idiotisk her.. men blir helt forvirra i denne barnevognjungelen.. Hjeeelp! Duo.. ja.. Kombi.. ja.. Men hva er duo Kombi???

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å ser litt etter barnevogner.. og har nå funnet ut at det finnes en Emmaljunga Citycross Duo kombivogn.. og en Citycross kombivogn.. Har Duo kombivognen alt den da?? Kan noen erfarne please hjelpe meg med valg av barnevogn?? Blir helt surrete av det her jeg.. :):):)

Fortsetter under...

Om jeg ikke er helt på jordet nå...mye mulig men...he he

Er ikke kombi en du kan ta ut bag av også blir det en sportsvogn, og en duo en du må bytte ut dyp med sitte del for at det blir sportssvogn.....

Ender vel til slutt opp med ei handlevoogn rappa på RIMI:-D God plass, intergretr sitte del å greier.....kanskje rappe en sånn m barnesete på. Sparer jo en del kroner da:-D

Ønsker meg også en Emmaljunga, en sånn man kan dra håndtaket over på uten å måttte snu ligge/sitte del......drømme drømme. Fortsatt god tid, uke 15 straks:-D

Lykke til m vognvalget og den lille:-D

Skjønner godt at du er forvirret, var det selv med første barn jeg også.

Duovogn er en vogn som har ett understell, men separat dypbag og sportsvogndel. Fordel med det er at bagen ofte blir litt større, kommer lettere til handlekurven under og man kan ofte ha bag i en farge og sportsvogndel i en annen.

Kombivogn har ett understell og en sportsvogndel. Da kan man ha en hardbag elle mykbag inni. Fordelen med det er at bagen er lett å ta med, den har håndtak, f eks om du må bære noen etasjer i blokk. Vil ha med deg babyen inn på cafe og vogn ikke er tillatt, og ofte er den litt biligere.

Personlig syns jeg duovogner (da særlig dypbagen er penere å se på, men det er kun estetikk)

Håper du ble litt klokere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...