Elita:) Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 ..skulle gjerne hatt et navn med samme klangen.. Altså et jentenavn som slutter på -ea og har 2-3 stavelser. Andrea går heller ikke. Synes klangen passer så fint som mellomnavn etter Mari (Mari Linnea, Mari Andrea..) men de tre navnene jeg har nevnt er opptatt i familien/vennekretsen.. Noen som kommer på noen?
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Adea Anea Anthea Bea Chelsea Dea Dorotea Dortea Dorthea Elea Enea Gea Lea Lenea Linea Linnea Marthea Matea Mathea Mattea Mircea Nea Olea Pantea Petrea Rabea Rabeea Rea Rhea Sameea Sophea Svea Tabea Tea Thea Timea Jeg liker Enea, Anea, Lea og Elea.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Klipte bare fra norskenavn.no, så så Mathea kom igjen, men pytt heller
mini-me Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Mari Olea / Elea Mari Dorothea Mari Malea Mari Oleana Ikke lett den der...
Hvitkløver2020 Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Kjenner ei som heter Mari Elena.... Det er flott syntes jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå