Anonym bruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei. Venter nr 3, og synes det er kjempevanskelig med navn denne gangen. Har lyst til å ha det nokså klart nå, for å unngå meningene til alle rundt meg. Jentenavnene som jeg grubler på er: Jenny, Charlotte, Agnete, Oline, Joakime. Hva syns dere om mine topp 5? =)))
JenteOgGutterMamma! Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Hei! :-) Liker kjempegodt Jenny jeg da.... :-) Men fine navn alle sammen! :-) Men om vi får ei jente neste gang, blir det enten Sunniva eller Linnea, men mest trolig Sunniva, siden Linnea ligner endel på navnet til frøkna vi har fra før! :-) Lykke til! :-)
attpåklatt på gang Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Astrid eller Ingeborg. Guttene har norrøne navn, så da føler jeg vi må holde oss litt i den gata der.
Monique8 Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har en Charlotte Irèn jeg, så det liker jeg definitivt Jenny er jo veldig søtt og da Ellers så har jeg og fra før Helene og Malaika Louise. Til neste vurderer jeg Ayanna, Kiangi og Shakina ) Får en baby som er halvt afrikansk, så da vil jeg ha afrikansk navn i likhet med den yngste av storesøstrene som og er halvt afrikansk Kombinerer det med et "europeisk navn"
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Oline er min favoritt, hadde valgt det dersom vi hadde fått jente nå ;o) Men syns hele lista di var veldig bra, fine navn alle sammen.
magica fra tryll Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Er også på det norrøne;) Vurderer Saga,Bjørk, Alva,Sol...-om det blir jente nå da!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Ja, mange fine navn Vi venter gutt da, men hadde det vært jente hadde det nok blitt Bianca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå