Gå til innhold

I går kom glad nyheten i mørket vårt.

Gjest <3Barn&Engler<3

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina + 2englebarn

Kan starte med det tyngste, ble gravid juli i fjord, det var veldig uventet, da jeg for 3 år siden fikk vite at jeg aldri kom til å bli gravid. Det tok ikke lange tiden før jeg og samboerne gledet oss, men i uke 8 så det ut til å gå galt, jeg blødde noe veldig, og hadde smerter i ryggen. Vi fikk UL dagen etter, og der kunne de ikke bare fortelle oss at alt sto bra til, men at vi i tillegg ventet to-egget tvillinger! For et sjokk det ble, men gleden ble ubeskrivelig. Men i desember (var da 20 uker på vei) gikk det galt for oss og de to små, en fortidelig fødsel for jenta vår (Amalie) pga. infeksjon i morkaka, og 3 dager etter fulgte lille Peder med, da var vi startet på uke 21. Sorgen var vanskerlig å komme gjennom, men med noen månder med ro, så følte vi oss bedre. Tapet vil altid være der, men det går ann å leve videre. Så i mars slo vi for fullt på "stor tromma", nå følte vi oss klare for å prøve på nytt.

Og her sitter jeg, etter 4 pp, så er jeg ca 5 uker på vei etter første dag i siste mens. Nervene står i spenn, men vi er enige om å leve livet normalt, bare for meg å unngå for tunge løft, men ellers går det nok bra. På fredag får vi vite når vi får vår første oppfølgings time :) Vi er enige om å inkludere spira i livet, enda det er usikkert om den blir hos oss alle ukene.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei...

Føler med deg, for jeg vet hvordan du har det.

Vi mistet vår lille prins i april 2009, født i uke 29+5 og døde etter 4 timer pga av infeksjon.

Sorgen er der med oss for alltid, men den blir lettere å bære.

Ble gravid igjen etter 8 mnd og er i dag i uke 32.

Det har ikke vært lett, men det ble bedre når jeg kom forbi den uka da vi mistet han.

Ønsker deg lykke til og håper du klarer å tenke positivt, det må du bare for deg og den lille i magen.

Du har erfart det værste som kan skje, og tenk at det ikke skjer deg en gang til.....vet det er vanskelig, men du bare må.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...