mamma til Marcus og høygravid Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Er det mange som er sykemeldt tidlig her inne??
Littlelady81 Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Sykemeldt i 14 dager pga kvalme, er nå i uke 7!
AO3 Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Ble sykemeldt 70% for et par dager siden pga kvalme og utmattelse. Er 6+5
JanuaryBaby Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg ble sykemeldt 13. mai, og ble da sykemeldt ut måneden. Kvalmen inntraff helt plutselig den 9. mai. Dro på jobb igjen 8. juni etter en ukes ferie. Var halveis sengeliggende hele ferien grunnet kvalme/oppkast og virkelig NULL energi. Var da på jobb èn dag og kastet opp 2 ganger i løpet av jobbdagen. Jobber som kunderådgiver i åpent landskap og har ikke mulighet til å gå fra plassen når det passer meg. Legen valgte da å sykemelde meg fra 9. juni og ut måneden. Begynner å bli veldig lei av å være hjemme. Dersom jeg føler meg bedre velger jeg evt. å få 50 % sykemelding. Er ca. 10-11 uker på vei, så forhåpentligvis blir jeg snaaart kvitt kvalmen!
Januarspire---2012 Skrevet 16. juni 2010 #5 Skrevet 16. juni 2010 Sykemeldt foreløpig i en uke pga blødninger. Fått beskjed om å ta det me ro og ikke stresse, samt null løfting.
kidos! Skrevet 16. juni 2010 #6 Skrevet 16. juni 2010 Vært 40% sm et par uker, ble 100% fra idag. Kvalmen tok seg veldig opp i helga. Måtte gå hjem fra jobb mandag pga oppkast, og idag kastet jeg opp utenfor barnehagen.... Måtte derfor krype til korset og be om 100%sm fra idag av. Jobber som tannlege, så det sier seg selv at jeg ikke kan drive å kaste opp i tide og utide.
Gjest Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Ble aktiv sykemeldt i går og to uker fremover for å se om kvalmen gir seg.